سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه اعتباربخشی با هدف تخصیص اعتبار بیمارستان‌های آموزشی کشور

استاد علوم پزشکی ایران و عضو طراحی سامانه اعتباربخشی گفت: سامانه اعتبار بخشی برای تعیین اعتبار بیمارستان های آموزشی درست شده است.

ملکی استاد علوم پزشکی ایران و عضو طراحی سامانه اعتباربخشی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به سامانه اعتباربخشی اظهار داشت: سامانه اعتباربخشی در حقیقت نقش یک ابزاری را برای تسهیل کلیه فرآیندهای اعتبار بخشی را ایفا می‌کند که این سامانه توانایی دارد کل کارهای اعتباربخشی را رصد کند و مجموعه اقدامات آموزشی در آن به ثبت برساند. 
 
وی بیان کرد: سامانه اعتباربخشی در تمام محورها، استانداردها و سنجش‌ها برای کنترل اعتبار دانشکده‌های آموزشی و درمانی دارد و بر طبق امتیازهای که به مراکز آموزشی کل کشور داده می‌شود، اعتبار برای بیمارستان های آموزشی و درمانی در نظر می گیرند. 
 
عضو طراحی سامانه اعتباربخشی ادامه داد: سامانه اعتبار بخشی به عنوان یک سیستم بایگانی عمل می‌کند که در آن فعالیت بیمارستان‌های آموزشی و درمانی ثبت و ضبط می‌شود. 
 
ملکی یادآور شد: از طریق این سامانه پایان نامه‌های دانشگاه‌ها و بیمارستان‌های آموزشی گام‌های اجرای خود را شروع کرده که بر طبق اظهارنظر معاون آموزشی وزارت بهداشت قرار است تا یک ماه آینده با هماهنگی‌های صورت گرفته با حوزه درمان نتایج ارزیابی‌ها در این سامانه به ثبت برسد. 
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.