به گزارش
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
شهرکرد؛ ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز 96 در استان چهارمحال و بختیاری با حضور دستگاه های عضو و با تعیین کمیته های 10 گانه فعالیت خود را آغاز کرد.
کمیته های 10 گانه این ستاد شامل خدمات و حمل و نقل، خدمات امداد و نجات، خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری، هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری ها، برنامه ریزی و آمار، خدمات اسکان و رفاه، نظارت و تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست و کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات و امور فرهنگی است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با تشریح وظایف کمیته های 10 گانه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان گفت: انتظار می رود با رفع آسیب ها و تقویت فرصت های موجود در استان، زمینه خدمات رسانی هر چه بیشتر به مسافران و گردشگران در تعطیلات نوروز فراهم شود.
بهمن عسگری افزود: کمیته های برتر این ستاد در پایان، معرفی و تجلیل می شوند.
انتهای پیام/ش