46 پایگاه اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران نوروزی در استان چهارمحال و بختیاری فعالیت دارد.

فعالیت 46 پایگاه اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران در چهارمحال و بختیاریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری، در این باره گفت: از مجموع این پایگاه ها، 18 مورد به عنوان پایگاه های متمرکز، با مشارکت دستگاه های عضو ستاد خدمات اجرایی سفر استان فعالیت می کند.

بهمن عسگری افزود: پنج مرکز نیز به عنوان پایگاه های اطلاع رسانی متفرقه از سوی دستگاه های اجرایی مختلف در حال ارائه خدمات است.

وی اضافه کرد: 23 مرکز هم به عنوان پایگاه اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران در سطح استان، به گردشگران نوروزی ارائه خدمت می کند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در نوروز امسال، 280 هزار نسخه بروشور و اقلام تبلیغاتی هم بین مسافران و گردشگران در این استان توزیع می شود که توزیع 200 هزار نسخه آن به صورت متمرکز و مشترک با تمامی دستگاه های اجرایی است.

گفتنی است: استان چهارمحال و بختیاری به لحاظ شرایط اقلیمی، جغرافیایی، قومیتی، پیشینه تاریخی و قرار گیری در مسیر ارتباطی استان های مرکزی کشور به خوزستان و بنادر جنوب ایران، همه ساله پذیرای گردشگران و مسافران داخلی و خارجی فراوانی به ویژه در ایام نوروز است.

انتهای پیام/ ش
برچسب ها: شهرکرد ، نوروز ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار