سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نفرزاده: يك بازی برابر را واگذار كرديم

سرمربی تيم واليبال پارسه تهران گفت: تيم ما بازی برابری مقابل پيكان پرمهره به نمايش گذاشت و ما در يك ديدار پاياپای متحمل شكست شديم.

فرهاد نفرزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره شكست تیمش در دیدار با پیكان تهران گفت: به اعتقاد من دیداری برابر را دو تیم برگزار كردند. شاید روی كاغذ شانس تیمی مانند پیكان به دلیل بهره‌مندی از مهره‌های باتجربه‌تر بیشتر بود اما دو تیم نمایشی نزدیك به هم داشتند.

وی ادامه داد: بازیكنان تیم من اگر فقط كمی دقت بیشتری می‌كردند و در دقایق حساس با تجربه‌تر عمل كرده بودند ما توانایی شكست تیم پیكان را داشتیم.

نفرزاده ادامه داد: ما نسبت به خیلی از تیم‌هایی كه در لیگ حضور دارند كم سن و سال و كم تجربه‌تر هستیم با این حال من احساس می‌كنم نفرات تیمم نسبت به بازی‌های دور رفت بهتر عمل می‌كنند و دیگر مقابل تیم‌های بزرگ اعتماد به نفس كم ندارند.

سرمربی تیم والیبال پارسه درباره حواشی به وجود آمده درخصوص تیمش و صحبت‌هایی كه درباره انحلال تیم پارسه شنیده می‌شد، گفت:برخی مسائل بوجود آمده است كه قرار شده این مشكلات بین بازیکنان، مدیرعامل و رئیس فدراسیون حل شود و کسانی که در تیم ما و در بازی مقابل پیكان حضور نداشتند، بتوانند برای بازی‌های بعدی آماده شوند.

وی ادامه داد: امیدوارم مشكلات خیلی جدی نباشد و تیم ما بتواند در ادامه لیگ مانند قبل حضوری پویا داشته باشد و به اهدافش برسد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.