سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

3 هزار دانش اموز پایه دهم تربت جام هدایت تحصیلی شدند

مدیر اموزش و پرورش شهرستان تربت جام گفت: د رحال حاضر بیش از 3 هزار نفر در پایه دهم درشرایط هدایت تحصیلی هستند و لازم است برای این دانش اموزان برنامه ریزی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد رضا کامیابی در جلسه شورای اموزش و پرورش تربت جام با تاکید بر نقش هدایت تحصیلی براینده شغلی دانش اموزان افزود : هم خانواده و مدرسه د رهدایت تحصیلی دانش اموزان نقش به سزایی دارد.

وی گفت : 58 درصد از پسران د رحوزه نظری و 42 درصددرحوزه کار ودانش و دختران هم 68 درصد د رحوزه نظری و 32 درصد به هنرستان مشغل به تحصیل هستند .

مدیر اموزش و پرورش شهرستان تربت جام افزود : بری دانش اموزان که علاقمند به تولید هستند مشو ق هایی هم د رنظر گرفته شده است بطوریکه از تولید کسب کار در فضای محیط تحصیل 70 در صد دارامد به دانش از و 30در صد به کار فرما پرداخت خواهد شد

امام جمعه موقت تربت جام همدرادامه این جلسه براستفاده دانش اموزان از کلاسهای در س تاکید کرد و گفت : کلاسهای تقویتی دانش اموز را تنبل کرده و کثرت اموزشگاهها افت تحصیلی رابرای دانش اموزان به همراه دارد .

حجت اسلام پیرنیا در ادامه افزود : رشد تحصیلی دانش اموزان کلاسهای اموزشی نیست بلکه باید دانش اموزان از فرصت ها به نحو احسنت استفاده کرده و از زمان بهره برداری درست داشته باشند.

انتهای پیام//س.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.