سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

برپایی ایستگاه سلامت زندگی

طرح ایستگاه سلامت زندگی توسط مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی کرمانشاه در شورای فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی استان مطرح و به تصویب رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ولی رستمی بینا مسئول مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: این طرح در قالب یک عروسک تن پوش با استفاده از روانشناسی رنگ می تواند با برقراری ارتباط و جلب توجه مخاطب، ضریب نفوذ پیام ها را افزایش داده و دلزدگی را از بین ببرد.

 رستمی بینا خاطرنشان کرد: این شکل برقراری ارتباط روانکاوانه با یک محرک زنده عروسکی، از دوران کودکی با روح ما عجین بوده و فرصتی را برای توجه بیشتر، درک بهتر، بازگشت به ارتباط نزدیکتر و صمیمی تر، تحریک هوش هیجانی، همدلی و توسعه تفکر انتزاعی و همچنین رشد و خلاقیت فراهم می سازد.
 مسئول مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: با اجرای این طرح می توان تمامی مطالب کاربردی، بروشورها، کتاب ها، پیام های مشاوره ای و ... را به بهترین نحو به سمع و نظر مخاطبین رسانید.
 وی افزود: همچنین مراکز مشاوره و دیگر سازمان ها از جمله آموزش و پرورش، شهرداری، دادگستری، ارشاد اسلامی، مراکز بهداشت، ستاد پیشگیری و ... با استفاده از این شیوه از تحرک و پویایی خاصی برخوردار خواهند شد.  
 رستمی بینا در ادامه اظهارکرد: مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی کرمانشاه دوسال متوالی از سوی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان مرکز مشاوره فعال کشوری در بین دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور برگزیده شده است.
 وی یادآور شد: کسب این عنوان برای دانشگاه صنعتی کرمانشاه در شرایطی صورت گرفت که دانشگاه فاقد رشته های روانشناسی،  مشاوره و دیگر امکانات بوده، ولی با مدیریت خوب و استفاده از متخصصین داخل و خارج دانشگاه این موفقیت کسب شده است.

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.