سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور نماینده نمایندگان بنیاد علوی کشور؛

توزیع هدایای رهبری در بین دانش آموزان سلماس

با حضور نماینده نمایندگان بنیاد علوی کشور و مسئولان استانی و شهرستان، طرح توزیع کیف و لباس از سوی دفتر مقام معظم رهبری بین دانش آموزان مناطق محروم سلماس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ طرح توزیع کفش و پوشاک بین کلیه دانش آموزان ابتدایی و متوسطه اول مناطق کمتر توسعه یافته، توسط دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با همت موسسه بنیاد علوی در شهرستان سلماس آغاز شد.

«رسول موسی زاده» مدیر آموزش و پرورش شهرستان سلماس در این مراسم اظهار کرد: هدایای مقام معظم رهبری به مناطق محروم و بدون تفاوت بین دانش آموزان، بین کلیه دانش آموزان توزیع می شود.

«علی اکبر صمیمی» رئیس اداره آموزش و پرورش عشایر استان نیز با تقدیر از دست اندرکاران اجرای این برنامه گفت: هدایای رهبری در ابعاد مختلف و نقاط محروم کل کشور به دست مردم می رسد.

وی افزود: از امروز دانش آموزان بخش کوهسار و هفتوان  از هدایای رهبری بهره مند خواهند شد و امیدواریم با این پوشاک در راه اقامه نماز و حفظ حجاب گام بردارند.

صمیمی تاکید نمود : ارزش این هدایا را بیش از 27 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این هدایا در بین 9 هزار دختر و 9 هزار پسر دانش آموز توزیع می شود و این تعداد دانش آموز دریافت کننده هدایای رهبری در مقایسه با پارسال 10 برابر افزایش داشته است .

سید حمید مسعودیان نماینده بنیاد علوی در این آئین گفت: هدایای رهبر معظم انقلاب شامل مانتو، شلوار، کفش و سایر البسه است که تا پایان این هفته در بین 18هزار 360دانش آموز  عشایری در 250 مدرسه شهرستانهای سلماس، سردشت و خوی توزیع می شود.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.