سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

پایان مرحله رنکینگ مسابقات دوچرخه سواری

آخرین مرحله مسابقات دوچرخه سواری اقایان و بانوان در ماده سرعت رنکینگ استان خراسان رضوی با معرفی افرادبرترپایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در این مرحله که سومین و آخرین مرحله دوچرخه سواری سرعت بانوان رنکینگ استان خراسان رضوی بود ٣٠ نفراز رکاب زنان استان در سه رشته ٢٠٠ متر ، ٢٠٠٠ متر و تیم اسپرینت و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با هم رقابت کردند.

در پایان در ٢٠٠ متر بزرگسالان افسانه سجادی نفر اول ،پریسا خدیو زاده دوم و الناز باقری مقام سوم را کسب کرد.

در همین ماده و رده سنی جوانان رضوان شریفیان،زینب نعمت الهی،رکسانا مرادی به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.

در رشته ٢٠٠٠ متر بزرگسالان یاسمن راستگویی مقدم،افسانه سجادیالناز باقری،در ٢٠٠٠ متر جوانان،رضوان شریفیان،زینب نعمت الهی،لیلا حیدری ویرانی جزو نفرات برتر بودند.

در رشته تیم اسپرینت لیلا حیدری و زینب نعمت الهی اول رکسانا مرادی و رضوان شریفیان دوم مریم پرستومنش و لیلا فرامرزی سوم این ماده دوچرخه سواری شدند.

در ادامه مسابقات دوچرخه سواری صبح روز جمعه دهم دیماه مسابقات سرعت آقایان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان بمناسبت روز بصیرت و آگاهی ملت با ولایت در ماده های ٢٠٠ متر و یک کیلومتر و کایرین برگزار شد و ٨٠ رکاب زن از شهرهای مشهد ، نیشابور ، چناران ، طرقبه شاندیز و شهر فیروزه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

درپایان در ٢٠٠ متر بزرگسالان مهدی روزبهان مقام اول را کسب نمود و کیوان رکانی ، کمال راضی به مقام دوم و سوم نائل شدند در ٢٠٠ متر جوانان مبین عیدگاهی اول ، رامان کاشی ، مهدی حیدری اول تا سوم شدند.

در یک کیلومتر بزرگسالان کمال راضی اول و کیوان رکانی دوم و احمد نصرابادی سوم شدند در یک کیلومتر جوانان مبین عیدگاهی ، حمید رضا نادری ، رامان کاشی اول تا سوم شدند در ماده کایرن بزرگسالان احمد نصرآبادی ، کمال راضی و ایمان انصاری مقام اول تا سوم را کسب نمودند.

در همین ماده در رده سنی جوانان رامان کاشی ، مهدی برومند و حمید رضا نادری اول تا سوم شدند.

انتهای پیام//ف.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.