با حضور مسئولان و شاعران داخلی و خارجی از شاعران نیشابوردر ششمین جشنواره بین المللی شعر انقلاب در شیراز تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  معاون اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور گفت: شعرانقلاب آرمان‌سازوهدایتگراست که راوی حماسه‌های انقلاب است.
خلیل الله عراقی در بیان اینکه شاعر انقلاب فردی است که به ایام الله توجه دارد، افزود: الحمدلله شعرای ما از پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و روزهای سرنوشت‌ ساز زیاد یاد کرده‌اند.
وی در مورد ششمین جشنواره بین المللی شعرانقلاب که با محورهایی از جمله عدالت و انسانیت، وحدت امت اسلامی و رافت ملی، گفتمان انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در نظر گرفته شد، گفت: این دوره از جشنواره با حضور 70 شاعر داخلی و خارجی در شیراز برگزار شد که این اشعار در دو قالب شعر نو و کهن ارائه گردید.
معاون اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور افزود: در این دوره از جشنواره مجموعه شعر کهن استاد خدابخش صفادل شاعر پیشکسوت نیشابوری به عنوان نفر سوم و در بخش تک‌اثر شعر نو ملیحه سادات قاضی شاعر جوان نیشابوری معرفی شدند.
عراقی ادامه داد: در کنار هم قرار گرفتن شاعران جوان و پیشکسوت در حوزه انقلاب کشور از ویژگی های بارز این دوره از جشنواره بود.
وی گفت: در بخش بین الملل شاعرانی از کشور سوریه، تاجیکستان، آذربایجان، عراق، هلند، لبنان و کویت اشعاری در زمینه انقلاب کشورهای خود و بهار اسلامی خواندند.
معاون اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابورافزود: با حضور مسئولان و شاعران داخلی و خارجی  از شاعران نیشابوری با اهدای جایزه ولوح سپاس به عنوان برگزیدگان ششمین جشنواره بین المللی شعر انقلاب در شیراز تجلیل گردید.
انتهای پیام//ا.آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.