سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

9 دی نماد پیوند ناگسستنی امت با ولایت است

سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: 9 دی نماد پیوند ناگسستنی امت با ولایت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته بصیرت و سالروز حماسه عظیم یوم الله 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

9 دی، یادآور پیوند ناگسستنی امت با ولایت، بصیرت و زمان شناسی و دشمن شناسی بی نظیر ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر توطئه های استکباری جبهه دشمن برای فتنه آفرینی است.

فتنه 88 و رخدادهای پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری نیز از حوادث آموزنده و عبرت ساز تاریخ انقلاب اسلامی و کشور است که یادآوری آن موجب هوشیاری مضاعف آحاد مردم و مسئولان مقابل فتنه های آینده خواهد بود.

حماسه مردمی و باشکوه نهم دی ماه، گوشه ای از قدرت نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید و نشان داد که بصیرت ملت بزرگ ما تحت بیرق ولایت، با عشق به اهل بیت (علیهم السلام) برگرفته از نهضت کربلاست و این امت عاشورایی همواره بر عهدی که با امام و ولی امر مسلمین بسته اند، پایدار و وفادارند و با وحدت،‌ انسجام و یکپارچگی در مسیر آرمان های والای انقلاب گام بر می دارند.

فتنه 88 هر چند تهاجمی همه جانبه به اصل نظام و بنیان انقلاب اسلامی با حمایت سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم و خیانت و حماقت سران فتنه بود، اما ملت ما با حماسه بی نظیر خویش، علاوه بر مهار فتنه، معادلات و محاسبات دشمنان را بر هم زد و ضمن نمایش پیوند امت با امام، روحیه عاشورایی و امید انقلابی را در جبهه مقاومت و حامیان انقلاب اسلامی ارتقا بخشید.

در این برهه از زمان، ضرورت بازخوانی زوایای پیدا و پنهان فتنه پیچیده 88 برای آگاهی نسل جوان و نوجوان و آیندگان، ضروری است و محاکمه و تنبیه فتنه گران بویژه سران فتنه از مطالبات آحاد مردم ایران اسلامی به شمار می رود، تا مظلومیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش بر همگان آشکار و مانع از تحریف حقایق در گذر زمان شود.

وحدت و انسجام با حفظ روحیه انقلابی و جهادی از نیازهای ضروری برای پیشرفت و پیشبرد کشور و نظام در این پیچ تاریخی نظام است، لذا باید با هوشیاری آحاد مردم و مسئولان، توطئه های جدید دشمنان برای نفوذ در بدنه و ارکان کشور و نظام مسدود و نقشه شوم استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا و صهیونیسم بین الملل نقش بر آب گردد.
 
ضمن تجلیل از حماسه‌سازان 9 دی ماه بویژه مردم غیور و ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری که پیشتاز در این زمینه بودند و هشتم دیماه 88 به میدان آمدند،‌ و تکریم شهیدان و جانبازان جبهه دفاع از ارزش های اسلامی و مقابله با فتنه های گوناگون فرا روی انقلاب، عبرت آموزی از این رویداد عظیم تاریخی را یادآور و حضور در آیین های گرامیداشت این حماسه بزرگ را مورد تأکید قرار می دهیم.

گفتنی است: نواحی مختلف سپاه در شهرستان های شهرکرد، بروجن، لردگان، اردل، کیار، فارسان، کوهرنگ، بن و سامان،‌ تیپ مردم پایه ۴۴ قمر بنی هاشم (ع)، گردان های رزمی امام حسین (ع)، الزهرا (س) و بیت المقدس، سپاه حفاظت فرودگاه شهرکرد، نواحی مقاومت بسیج عشایری، دانشجویی، بسیج جامعه زنان، بسیج مهندسین، بسیج مساجد و محلات، سازمان بسیج علمی و پژوهشی، بسیج جامعه پزشکی، بسیج طلاب و روحانیون، بسیج ادارات، کارمندان و کارگری، بسیج پیشکسوتان جهاد و مقاومت، بسیج اصناف و بازاریان، بسیج جامعه ورزشکاران، بسیج حقوقدانان، بسیج مداحان، بسیج هنرمندان و بسیج اساتید، نویسندگان اهل قلم، باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج،  هادیان سیاسی سپاه و بسیج چهارمحال و بختیاری نیز در اطلاعیه های جداگانه با گرامیداشت هفته بصیرت، از آحاد مردم ولایتمدار استان برای حضور در مراسم ویژه یوم الله 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت دعوت به عمل آوردند.

از چهارم تا دهم دی ماه به عنوان «هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است.

روز 9 دی ماه نیز به عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شد زیرا در این روز مردم بصیر ایران اسلامی، برای سرکوبی فتنه سال 88 به خیابان ها آمدند و با برپایی راهپیمایی، ضمن محکوم کردن اقدام فتنه گران، با رهبر معظم انقلاب و آرمان های امام (ره) و شهیدان، میثاقی دوباره بستند.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.