سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

برپایی نمایشگاه عکس روز بصیرت

نمایشگاه عکس روز بصیرت در در فومن برپا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از برپایینمایشگاه عکسروزبصیرت در اینشهرستان خبر دادو گفت :بمناسبت نهم دیماه روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت نمایشگاه عکس وپوستر با عنوان روز بصیرت ویژه حماسه نهم دیماه ٨٨روز سه شنبههفتمدیماه در نگارخانهاستاد کیومرث صابریدر مجتمع فرهنگی و هنریسیدالشهداء فومن گشایش یافت.

یوسف نیک انجام با اشاره بهاهمیت نهم دیماهاظهار داشت:نهم دی جلوه ای از عشق و ایثار مردم کشور با ولایت بود و در واقع اتحاد و وحدت مردم در این روز تاریخی و به یادماندنی موجب یاس و ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب شد.

وی در ادامه افزود: روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند.

این مسوول تصریح کرد:روز نهم دی روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم می کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است، بر می دارند.

نیک انجام در پایان خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه٢٠ قطعهعکس و پوستر منتخب از خلق حماسه ٩ دی شهرستان فومنوحوادث فتنه ٨٨ بمدت یک هفتهبرای بازدید عمومدایر است.


انتهای پیام/

برچسب ها: گیلان ، عکس ، نمایشگاه ، فومن ، بصیرت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.