سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

ساخت پارک های ورزشی در محلات یاسوج

شهردار یاسوج گفت: محلات و مناطق مختلف شهر یاسوج در بهمن ماه امسال صاحب پارک ورزشی می شوند.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ شهردار یاسوج در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: شهرداری یاسوج تاکنون اقدامات خوبی در راستای توسعه اماکن ورزشی در سطح شهر انجام داده است.

محمدعلی جاوید با اشاره به تجهیز برخی بوستان‌های شهری یاسوج به وسایل ورزشی افزود: تجهیز این مکان‌ها به وسایل ورزشی زمینه را برای حضور شهروندان در بوستان‌های محله خود و استفاده از این وسایل فراهم کرده است.

وی نهادینه کردن فرهنگ ورزش میان اقشار مختلف جامعه را یکی از اهداف مهم این دستگاه عنوان کرد و ادامه داد: برای فراگیر و همگانی شدن فرهنگ ورزش همه تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

وی شهرداری را از نهادهای تاثیرگذار در توسعه ورزش دانست و گفت: در این زمینه آمادگی همکاری و انعقاد تفاهم‌نامه با اداره ورزش و جوانان استان را داریم و این موضوع را به اداره کل ورزش اعلام کرده‌ایم.

شهردار یاسوج خواستار حمایت و مشارکت حوزه فنی و مهندسی ورزش و جوانان استان برای ساخت و تکمیل مکان‌های ورزشی در سطح شهر شد و افزود: با مشارکت و همکاری می‌توان به نتایج مطلوب و مورد نظر در حوزه‌های مختلف رسید.

جاوید بر فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای توسعه ورزش همگانی در یاسوج تاکید کرد و ادامه داد: تحقق این امر نیازمند توجه، حمایت و مشارکت همه مسئولان و دستگاه‌ها است.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.