مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از انعقاد تفاهم‌نامه مالی میان این اداره کل با هیأت‌های ورزشی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛محمدتقی علوی اظهار کرد: نبود اسپانسر و حامی مالی از مهم‌ترین مشکلات و موانع هیات‌های ورزشی است.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ورزشکاران بااستعداد و توانمندی در این استان وجود دارد، افزود: برخی از این افراد به دلیل مشکلات نمی‌توانند به مراحل بالا برسند.

وی با اشاره به عدم وجود تجهیزات و امکانات اولیه در سالن‌های ورزشی برای تمرین، گفت: وجود امکانات لازم برای تمرین ورزشکاران از موارد مهم و مورد توجه است.

این مسوول از کمبود منابع مالی در همه استان‌ها خبر داد و یادآور شد: اعتبارات ادارات ورزش جوابگوی رفع نیازها و تامین همه امکانات نیست.

علوی، تعامل و پیدا کردن اسپانسر و حامی برای هیات‌های مالی را از راهکارهای اساسی در رفع موانع و مشکلات بیان کرد و افزود: روسای هیات‌ها باید با برقراری تعامل و ارتباط با ادارات کل و دستگاه‌ها مختلف برای هیات‌ها خود حامی مالی پیدا کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، توجه و تلاش برای توسعه ورزش را از موارد مهم در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی بیان کرد و گفت: توسعه ورزش می‌تواند به توسعه استان کمک کند.

وی بر توجه و حمایت بیشتر از هیات‌های ورزشی تاکید کرد و بیان داشت: باید با همت و توجه همه مسؤولان و دستگاه‌های استانی و شهرستانی از این قشر موثر در توسعه استان حمایت کنیم.

‌ این مسؤول با تاکید بر ارائه گزارش و عملکرد هیات‌های ورزشی به اداره کل ورزش و جوانان استان، خاطرنشان کرد: باید هیات‌ها گزارش عملکرد خود را به صورت هفتگی یا ماهانه به اداره کل تحویل دهند با بتوان عملکرد آنان را ارزیابی کرد.

علوی از انعقاد تفاهم‌نامه مالی میان اداره کل ورزش و جوانان با هیأت‌های ورزشی استان خبر داد و یادآور شد: هر چه هیأت‌ها گزارشات بهتر و موثرتر ارائه دهند در ازای آن حمایت مالی بیشتری خواهند شد.


انتهای پیالم/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.