سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت 27 کانون دانشجویی در دانشگاه واحد علوم و تحقیقات

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گفت: 27 کانون دانشجویی در این دانشگاه در حوزه های مختلف علمی فرهنگی مشغول به فعالیت هستند.

دانش‌فر معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برنامه‌های فرهنگی کاربردی این دانشگاه اظهار داشت: این دانشگاه در سه حوزه اداری و نرم‌افزار کارهای خوبی انجام داده‌، به طوری که مرکز اسلامی محل فعالیت تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی است و جلسات پرسش و پاسخ و کرسی‌های آزاداندیشی در بین دانشجویان در این مرکز برگزار می‌شود که تا امروز دانشجویان از این نوع جلسات استقبال زیادی داشته‌اند.

وی بیان کرد: 27 کانون در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و محیط زیست مشغول به فعالیت هستند و فضای این دانشگاه برای ابراز عقیده و نظر کاملا باز است، به طوری که اکنون 20 نشریه اجتماعی هنری و فرهنگی در حال فعالیت هستند و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است به تعداد این نشریات اضافه شود.

دانش‌فر عنوان کرد : فعالیت هیأت علمی با برگزاری نشست‌های مختلف با هدف دانش افزایی ایجاد می شود و مسائلی مانند علم در محضر قرآن در رشته‌های مکانیک، زمین‌شناسی و هواوفضا در کانون‌های دانشجویی به نقد و بررسی گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: در دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات بیش از هزار اردوی مختلف علمی فرهنگی از جمله اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور و زیارت عتبات عالیات صورت گرفته و در زمینه فرهنگی کتاب‌های خوبی منتشر شده است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات افزود:‌ مشاور خدمات روانشناسی به دانشجویان و اعضای دانشگاه راه‌اندازی شده است و فعالیت خوبی در زمینه مبارزه با مواد مخدر و کاهش انحرافات اجتماعی شده است.

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.