معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب درباره همکاری های پژوهشی با سازمانهای مختلف با مبالغ میلیون و تعداد انجمن های علمی در این واحد دانشگاهی توضیح داد.

منصور شیخان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: با توجه به حضور 50 هزار دانشجو، 607 هزار عضو هیات علمی، بالغ بر 16 هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی، 90 رشته دایر در مقطع دکتری و 188 رشته دایر در مقطع کارشناسی ارشد برای افزایش کیفیت فعالیت های خود به ویژه در بحث حمایت از پایان نامه های مقاطع تحصیلات تکمیلی پیگیری های لازم را می کنیم.

وی افزود: در تعداد بازدیدهای علمی امسال نسبت به سال گذشته حدود 15 درصد رشد داشته ایم، همچنان که تعداد انجمن های علمی دانشجویی در سطح واحد از 31 مورد در سال گذشته امسال به 45 انجمن رسیده و جایگاه مناسبی را از این حیث در بین واحدهای دانشگاه آزاد پیدا کرده ایم.

معاون پژوهش و فناوری واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد درباره توسعه همکاری های پژوهشی با سازمانها و مراکز علمی و پژوهشی اظهار داشت: اجرای پروژه برای مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران از سوی مرکز تحقیقات مدلسازی واحد تهران جنوب به مبلغ 50 میلیون تومان و انعقاد طرح پژوهشی مشترک واحد و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به مبلغ 130 میلیون تومان از جمله همکاری های مشترک پژوهشی بوده است.

به گفته وی، اجرای طرح برای پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس از سوی مرکز مطالعات ادبیات واحد و ارائه پروپوزال 4 طرح به پژوهشگاه نیرو از سوی مرکز تحقیقات نانوی واحد به مبلغ 6 میلیارد ریال از دیگر موضوعات مطرح برای توسعه همکاری ها محسوب می شود.

شیخان یادآور شد: این واحد دانشگاهی بعد از واحد علوم تحقیقات از لحاظ مقالات علمی نمایه شده در پایگاه اسکوپوس و همچنین در ارزیابی وب سایتهای دانشگاهها و موسسات پژوهشی کشور بعد از واحد کرج رتبه دوم را دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار