سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

تهیه بانک اطلاعاتی متقاضیان طرح های پسادکتری در آذربایجان غربی

بانک اطلاعاتی متقاضیان طرح های پسادکتری و فرصت مطالعاتی در استان تهیه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛رئیس اداره آموزش،پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به عملکرد آبان ماه این اداره اظهار داشت: در این رابطه ضمن برگزاری دوره آموزشی کانی سازی های فلزی با همکاری سازمان نظام مهندسی معدن، دوره آموزشی بهره وری و کاهش هزینه های تولید در خوی نیز اجرا شد.

علی حضرتی گفت: علاوه بر آن دوره آموزشی نحوه انعقاد قرارداد فی مابین کارفرما و کارگر در شهرستان خوی برگزار شد.

وی با اشاره به اقدامات حوزه دانش بنیان اداره آموزش، پژوهش و فناوری این سازمان تصریح کرد: در آبان امسال فرم آسیب شناسی شرکت های دانش بنیان طراحی شد.

حضرتی از صدور گواهی تحقیق و توسعه به تعداد پنج واحد صنعتی و معدنی خبر داد و بیان کرد: از سوی دیگر واحدهای فعال تحقیق و توسعه یعنی کارخانه قند،سیمان خاکستری و پتروشیمی ارومیه برای برگزاری جلسه به منظور ایجاد ارتباط صنعت و دانشگاه انتخاب شدند.

به گفته رئیس اداره آموزش،پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی، بازدید و عارضه یابی واحدهای پتروشیمی، کارخانه قند و سیمان ارومیه به همراه هیات علمی دانشگاه ارومیه نیز در این بازه زمانی در دستور کار قرار گرفت.

حضرتی با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی متقاضیان طرح های پسادکتری، فرصت مطالعاتی و نیز حمایت از پایان نامه ها در شهرستان های استان اظهار داشت: علاوه بر آن نیاز سنجی از واحدهای صنعتی شهرستان ارومیه و واحدهای مهم سایر شهرستان های استان در زمینه طرح های پسادکتری، فرصت مطالعاتی، و حمایت از پایان نامه ها و فاجد انجام شد.

انتهای پیام/ح


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.