سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

بیش از 700 تن قیر رایگان در اختیار شهرداری ارکواز

شهردار ارکواز گفت: در سال جاری بیش از 700 تن قیر رایگان به ارزش 15 میلیارد ریال در اختیار شهرداری ارکواز قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛جلیل هواسی تک بیان کرد: از محل قیر رایگان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور 300 تن قیر در اختیار این شهرداری قرار گرفته است که با استفاده از ان تا کنون بیش از 35 هزار متربع سطح خیابانها و معابر شهر ارکواز آسفالت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر از محل همین قیر دریافتی 60 هزار متر مربع روکش آسفالت بلوار صیاد شیرازی شهر ارکواز در حال اجرا است .

شهردارارکواز افزود: یکی از الزامات شهری شهر ارکواز ایجاد کمربندی است که با تأمین اعتبار و تصویب شورای ترافیک شهرستان این مهم در اولویت قرار خواهد گرفت .

وی هدف از واگذاری قیر به شهرداری ها را بهبود عبور و مرور در معابر، رفع نقاط حادثه خیز و لکه گیری در سطح شهرها عنوان کرد .

هواسی تک همچنین با اشاره به دیگر پروژه های در دست اجرا این شهرداری یاد آورشد : پروژه المان یادمان شهدای گمنام این شهرستان با اعتبار یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال در دست احداث است که در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

شهر ارکواز مرکز شهرستان 25 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.






انتهای پیام/
برچسب ها: قیر ، آسفالت ، ارکواز ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.