سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

نیازمندی 50 میلیونی برای برگزاری نمایشگاه" بازار کار

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: برای برگزاری نمایشگاه" بازار کار" نیازمند 50 میلیون تومان بودجه هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کیوان کاشفی با اشاره به اولین نمایشگاه بازار کار کرمانشاه که قرار بود سال گذشته برگزار شود، تنها مشکل برپایی این نمایشگاه را تامین اعتبار آن دانست.

وی ادامه داد: برای برپایی این نمایشگاه حدود 100 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است که تامین 50 میلیون تومان از این هزینه را اتاق بازرگانی و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه تقبل کرده است و فقط منتظر 50 میلیون تومان دیگر هستیم که باید از سوی سازمان برنامه و بودجه استان در نظر گرفته شود.

کاشفی خاطرنشان کرد: نمایشگاه نیز برای غرفه‌ها همکاری خوبی با ما دارد و در سال در چندین نمایشگاه غرفه‌ها را رایگان واگذار می‌کند.

وی از آمادگی کامل اتاق بازرگانی و شرکت نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه برای برپایی "نمایشگاه بازار کار" خبر داد و تاکید کرد: اگر اعتبار باشد این نمایشگاه را یک ماهه برگزار می‌کنیم.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران برپایی این نمایشگاه را نیاز جدی استان کرمانشاه با این نرخ بالای بیکاری دانست و تصریح کرد: این نمایشگاه محلی برای رویارویی نیروی کار، کارفرما و بخش واسطه دولتی است تا تمام نیازهای بازار کار استان به متقاضیان به صورت شفاف ارائه شود.

وی برپایی این نمایشگاه را پیشنهاد اتاق بازرگانی کرمانشاه دانست که به تصویب شورای اشتغال هم رسیده است.

کاشفی از برنامه‌ریزی برای ارزیابی کامل این نمایشگاه نیز خبر داد و افزود: یک تیم دانشگاهی برای تعیین نقاط ضعف و قوت این نمایشگاه درنظر گرفته شده تا بتوانیم نمایشگاه‌های بعدی را با نقاط ضعف کمتری برگزار کنیم.


انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.