با پیگیری ها و تلاش های مجموعه مدیریتی استان امسال پروژه های مهمی برای استان به نتیجه می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: خوشبختانه با پیگیری ها و تلاش های مجموعه مدیریتی استان و به ویژه استاندار، امسال پروژه های مهمی برای استان به نتیجه می رسد.

مجتبی نیک کردار گفت: استان کرمانشاه مسیر توسعه و پیشرفت خود را برای ایفای نقش در بخش های مختلف مورد شناسایی قرار داده و با جدیت و درایت در این مسیر گام برمی دارد.

وی اظهار کرد: عده ای با توجه به نزدیک شدن به فضای انتخابات سعی دارند که دستاوردها و اقدامات این دولت را زیر سوال ببرند، اما این افراد باید سعی کنند که با انتقاد درست و سازنده به ایجاد فضای کار بیشتر در جامعه کمک نمایند.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به بحث های مطرح شده در خصوص کاهش بودجه سال 1396 استان نسبت به سالجاری گفت: خوشبختانه با پیگیری ها، مکاتبات و تلاش های صورت گرفته از سوی استاندار کرمانشاه پروژه های بسیار مهمی مانند اجرای راه ها، راه آهن، بزرگراه ها و مسیرهای مواصلاتی در لایحه بودجه سال 1396 استان دیده شده که چندین سال منتظر اجرای چنین پروژه هایی بودیم.

وی با اشاره به اجرای چندین راه و بزرگراه در لایحه بودجه سال 1396 استان گفت: باید این دستاوردها به مردم گفته شود تا همه در جریان باشند که چه کارهای عظیمی برای استان در پیش رو است و با اجرای بخشی از این طرح ها کریدور شمال غرب به جنوب غرب که برای استان کرمانشاه می تواند بسیار حیاتی باشد، مورد توجه قرار گرفته است.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: تا پایان این دولت دو هزار میلیارد تومان با 28 پروژه بزرگ که عمدتاً تمامی آنها احداثی و افتتاحی می باشد برای استان به نتیجه می رسند و همچنین در سال جاری نیز پروژه های مهمی از جمله چهار بیمارستان در استان به بهره داری می رسد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، مسیر ، توسعه ، پیشرفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.