سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

تغییر زمان ثبت نام انتخابات شوراها در دستور کار مجلس

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: تغییر زمان ثبت نام انتخابات شوراها در دستور کار مجلس قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی پورعلی مطلق در گفت و گو با خبرنگاران در مشهد افزود: طرح تغییر زمان ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در دستور کار مجلس شورای اسلامی است و به زودی در صحن علنی مجلس مطرح می شود.
وی گفت: پیرو زمان برگزاری انتخابات در 29 اردیبهشت باید جدول زمان بندی هر یک از این انتخابات بر اساس قانونی تطبیق داده شود و بر این اساس زمان ثبت نام داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی از هشتم اسفند به مدت هفت روز، ریاست جمهوری از 22 تا 26 فروردین و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها نیز از 30 اسفند تا ششم فروردین است.
مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور افزود: با هدف ایجاد فضای مناسب برای حضور داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ایام تعطیلات عید پیگیری می شود تاریخ ثبت نام داوطلبان تغییر ییابد و همزمان با ثبت نام انتخابات میان دوره ای مجلس و یا تاریخی دیگر در اسفند انتقال یابد.
پورعلی مطلق افزود: لایحه جامع انتخابات در وزارت کشور در دست تصویب است و در آن حتی برای نحوه برخورد با تخلفات شعبه خاصی دیده شده و مجریان و ناظران این تخلفات را گزارش  می دهند و پیگیری می کنند.
انتهای پیام// م.م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.