سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

موفقیت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در همایش فن بازار ملی سلامت

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در همایش فن بازار ملی سلامت ، موفق به کسب رتبه ی یازدهم کشوری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از بیرجند ؛معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته ی پژوهش و فناوری و تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی گفت: مرکز رشد و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برای اولین سال موفق به کسب رتبه ی یازدهم در همایش فن بازار ملی شده است.

دکتر کاظمی با بیان اینکه روانبخش،دانشجوی خوش ذوق این دانشگاه در همایش فن بازار ملی موفق به کسب رتبه سوم شد، افزود: طرح این دانشجوی نخبه مربوط به نوعی گوشی خاص در زمینه ی پزشکی بوده است.

وی با اشاره به فعالیت های پژوهشی مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه گفت: در یک ساله ی گذشته، هشت طرح فناورانه در این مرکز حمایت مالی و معنوی شده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: انعقاد تفاهم نامه همکاری با متولیان فناوری در خراسان جنوبی از جمله پارک علم و فناوری، سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری سپاه انصار الرضا،نیز از اقدامات مفید انجام شده در این مرکز بوده است.

دکتر کاظمی گفت: نزدیک به 30 اختراع توسط دانشگاهیان علوم پزشکی بیرجند ثبت شده است که نشان از فعالیت بی وقفه ی پژوهشگران این عرصه دارد.

انتهای پیام/ب


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.