سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

برگزاری نخستین جشنواره بزرگ شنا در ماهشهر

رئیس هیأت شنای بندر ماهشهر از برگزاری نخستین جشنواره بزرگ شنا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امیرحسین قائدی گفت: هیأت شنا، شیرجه و واترپلو بندر ماهشهر به منظور شناسایی استعدادهای موجود در منطقه در نظر دارد اقدام به برگزاری یک دوره جشنواره شنا در این شهرستان کند.

وی افزود: این جشنواره به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت در استخر مجموعه ورزشی خلیج فارس واقع در بلوار آیت‌الله طالقانی بندر ماهشهر روز جمعه هفته جاری 26 آذرماه برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو شهرستان بندر ماهشهر گفت: این جشنواره شنا در دو بخش پسران و دختران برگزار خواهد شد که در روز نخست روز جمعه 26 آذرماه پسران باهم به رقابت خواهند پرداخت و روز شنبه 27 آذرماه نیز مسابقات ویژه دختران برگزار خواهد شد.

قائدی یادآور شد: شرکت در این دوره از مسابقات برای عموم آزاد است و در پایان از نفرات اول تا سوم در رده‌های مختلف با اهدای جوایز تقدیر خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره در رده‌های سنی زیر 7 سال، 7 تا 10 سال، 10 تا 12 سال، 12 تا 14 سال و 14 تا 17 سال برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو شهرستان بندر ماهشهر گفت: در پایان این جشنواره این هیأت در نظر دارد از مربیان برتری که با این هیأت همکاری داشته و در طول سال به آموزش نوآموزان شنا و واترپلو پرداخته‌اند تقدیر و تشکر کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.