سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

از بیان غیر واقعی در تئاتر کودک پرهیز شود

کارگردان نمایش مرز گفت: از بیان غیر واقعی در تئاتر کودک پرهیز شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جعفر مهیاری، کارگردان تئاتر مرز اظهارکرد: " مرز" محصول مشترک بین ایران و آلمان است که  سعید ابک، محمد رحمانی ، آناهیتا سفی خانی  و کریستیان فورستر به عنوان بازیگر در نمایش حضور دارند.

وی افزود: این نمایش به تهیه کنندگی کمپانی میونر پلات و کارگردانی مشترک جعفر مهیاری و بریتا شرام از آلمان به روی صحنه رفت و معصومه آرواز و اعظم شکوفه پور نیز از عوامل پشت صحنه  این نمایش بودند.

مهیاری با بیان اینکه «مرز» در تهران و آلمان اجرا شده است،  تصریح کرد: داستان این نمایش در مورد ٢ گروه است که در مورد برخی مسائل شخصیتی و اخلاقی با دچار اختلاف هستند و همین اختلافات مسائلی را برای آنها پیش می آورد و درنهایت یک کودک خردسال وارد ماجرا شده و مشکلات و مسائل برطرف می شود.

نویسنده نمایش مرز با اشاره به رشد چشمگیر تئاتر کودک ونوجوان نسبت به سال های گذشته، گفت: تئاتر کودک و نوجوان با پیشرفت خوبی در عصر کنونی از لحاظ محتوا و کیفیت بیشتر به واقعیت موجود و به فلسفه اصلی خود می پردازد.

وی برخورد عوامل جشنواره با گروه های تئاتری را مطلوب دانست  و بیان کرد: برخی مشکلات جزئی از جمله نور پردازی و تجهیزات سالن وجود داشت که امیدوارم در سال های آینده برطرف شود.

انتهای پیام/غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.