سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان ؛

لزوم ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

ترویج امر به معروف و نهی از منکر یک عزم همگانی می‌طلبد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حجت‌الاسلام سید مجید شرفی امام جمعه شادگان در ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان شادگان بر لزوم همکاری دستگاه ها و نهادهای فرهنگی این شهرستان در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد.

وی به یکی از عمده وظایف ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر وظیفه ذاتی و قانونی دارد که با هر آنچه مصداق منکر در جامعه است برخورد کند.

امام جمعه شادگان افزود: تمامی اعمال پیامبران، ائمه معصومین و اصحاب پیامبر(ص)، امر به معروف و نهی از منکر بوده و ما هم به عنوان مسلمان و امت پیرو پیامبر گرامی اسلام باید به این فریضتین مهم توجه داشته و در کارهای خود اعمال کنیم.

وی گفت: این دو فریضه الهی دامنه گسترده‌ای دارند و نمی‌توان آنها را محدود به زمان و مکان دانست و ما به عنوان مسئولان که ابزار و امکاناتی در اختیار داریم، در قبال امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای مضاعف داریم.

حجت الاسلام شرفی ، بر لزوم استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها به ویژه نهادهای فرهنگی برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد و افزود: هر دستگاهی نسبت به حوزه کاری خود اقداماتی را در زمینه امر به معروف و نهی از منکر انجام دهد ودر برنامه‌های خود به این موضوع مهم بپردازند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.