سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

دستگیری 24 شکارچی غیر مجاز در خراسان رضوی

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از دستگیری 24 شکارچی غیر مجاز در استان طی ده روز گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابوالفضل شعبانی افزود :طی 10 روز گذشته در شهرستان های سبزوار، تربت جام ،تربت حیدریه،چناران، بجستان،قوچان ،کاشمر و خواف ،24 شکارچی غیر مجاز به قانون سپرده شدند.

وی با اشاره به گشت مستمر و شبانه روزی ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان در زیستگاهها و مناطق تحت مدیریت،گفت: از متخلفان 13 قبضه اسلحه شکاری،60 عدد تیر مربوطه تعدای مهمات قاچاق کشف و ضبط شده است .

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی افزود: لاشه و هدمانت دو راس میش وحشی ، 16 قطعه باقرقره، 4 قطعه کبک و نیز پوست یک راس آهو از متخلفان ضبط شده است.

شعبانی با اشاره به اینکه متخلفین پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده اند گفت: در همین راستا تعداد 4 گروه شکارچی قبل از اقدام به شکار در مناطق به جرم مبادرت به شکار دستگیر و از آنها 4 قبضه اسلحه شکاری و مهمات مربوطه کشف و ضبط شده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی تصریح کرد: از آنجایی که وظیفه ذاتی محیط بانان پیشگیری از شکار است لذا مامورین یگان تمام تلاش خود را برای پیشگیری از وقوع جرم و تخلف زیست محیطی بکار می گیرند و بسیاری از متخلفان شکار و صید به جرم شروع به شکار و قبل از هرگونه اقدام دراین خصوص به دام می افتند.

انتهای پیام//ف.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.