سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

اختصاص اعتبار به طرح های پژوهشی سازمان آب و برق

مدیر دفتر پژوهش های کاربردی سازمان آب و برق خوزستان از اختصاص 24 میلیارد ریال از سوی این سازمان در قالب اعتبار پژوهشی به دانشگاه های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهرداد حیدری، مدیر دفتر پژوهش های کاربردی سازمان آب و برق خوزستان بیان داشت: با امضای تفاهم نامه هایی مابین سازمان آب وبرق خوزستان و دانشگاه های استان خوزستان ،طرح های زیادی در زمینه های مختلف از مراکز دانشگاهی اخذ شده که تا پایان امسال طرح های شاخص و مورد نیاز این سازمان به مرحله قرارداد می رسند.

وی افزود: افزون بر 10 میلیارد ریال برای اجرای طرح های پژوهشی به دانشگاه چمران اهواز ، 6 میلیارد ریال به دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول ، چهار میلیارد ریال به دانشگاه خرمشهر و چهار میلیارد ریال به دانشگاه بهبهان اختصاص یافته است تا محققان و پژوهشگران توانایی مالی برای اجرای طرح های پژوهشی را داشته باشند.

حیدری گفت: طرح های پژوهشی ارائه شده در زمینه فناوری 9 گانه سازمان آب و برق می باشند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این اعتبار مربوط به سال تحصیلی 96-95 بوده که اختصاص یافته و در سال آینده جذب خواهد شد خاطرنشان کرد: سازمان آب و برق خوزستان با حمایت از طرح های ارائه شده در صورت دستیابی به نتیجه مورد نظر این طرح ها تجاری سازی شده و به تولید انبود خواهند رسید.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.