با هدف حمایت از طرح های پژوهشی 38 طرح پژوهشی در شرکت شهرک‌ های صنعتی فارس اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاهپور قنبری مدیرعامل شرکت شهرک‌ های صنعتی فارس افزود: اجرای این طرح‌ ها با محوریت توجه به صنایع کوچک در بخش ‌های ارتقای سطح بهره‌وری و کیفیت محصولات واحد ها و شناسایی ظرفیت ‌های صنعتی استان فارس انجام شده است.
قنبری با بیان اینکه اعتبارات مناسبی به اجرای طرح‌ های پژوهشی اختصاص یافته است، گفت: از ویژگی ‌های مهم اجری این طرح ‌های پژوهشی، تحقیقاتی، استفاده کاربردی از نتایج طرح‌ ها با هدف تقویت و حل مشکلات صنایع بوده است.
وی مهم‌ترین محور های این طرح‌ ها را کارآفرینی، توسعه فناوری، ارتقا و بهبود روش ‌های تولید کاهش ضایعات و ارتقا بهره‌وری در این صنایع اعلام کرد.
قنبری با بیان اینکه  این شرکت همچنین تاکنون از31 پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی حمایت کرده است، ادامه داد: این پایان نامه ‌ها با هدف تقویت صنایع کوچک اجرایی شده اند و نتایج آن به ‌صورت رایگان در اختیار صنایع قرار گرفته است.
او خاطر نشان کرد: محققان، صاحب ‌نظران، اساتید و دانشجویان و شرکت ‌های مشاوره ای می‌توانند از حمایت‌ های این شرکت در زمینه طرح‌ ها و محور های تحقیقاتی و پژوهشی مرتبط با صنایع کوچک، بهره‌مند شوند.
مدیر عامل شرکت شهرک‌ های صنعتی فارس بابیان اینکه بیش از 95درصد از صنایع مستقر در شهرک ‌های صنعتی این استان را صنایع کوچک تشکیل می ‌دهد تصریح کرد: از برنامه‌ های ویژه در حمایت از صنایع کوچک، کاربردی کردن تحقیقات و پژوهش‌ های مرتبط با این صنایع است که بر مبنای اصول علمی انجام شده باشد.  
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.