سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

برگزاری مجمع بزرگ سالیانه پیشگیری از وقوع جرم

مجمع بزرگ سالیانه پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح استان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان در جمع خبرنگاران گفت : 22 آذرماه امسال در برنامه مجمع استانی به موضوع عملیاتی کردن راهکارهای اجرایی برای کاهش و کنترل جرم فرار از خدمت پرداخته می شود.

ضرغامی افزود:فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان، مسئولان عقیدتی، سیاسی و نهاد نمایندگی ولی فقیه در نیروهای نظامی و انتظامی به همراه فرماندهان و روسای حفاظت و اطلاعات نیروهای مسلح و مسئولان بازرسی و قضات نیروهای مسلح نیز به این مجمع دعوت می شوند.

وی ، ماموریت اصلی سازمان قضائی  را برقراری عدالت کیفری در نیروهای مسلح و ارتباط بین نیروهای مسلح با جامعه و حکومت بیان کرد.

ضرغامی افزود: این سازمان براساس بند 5 از اصل 156 قانون اساسی وظیفه و رسالت پیشگیری از وقوع جرم را در نیروهای مسلح در دستور کار خود قرار داده و سه برنامه 5 ساله پیشگیری از وقوع جرم را در سازمان قضائی تصویب و به انجام رسانده است.

جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: در شش ماه نخست امسال تنها 4 مورد فرار از خدمت در سپاه صاحب الامر (عج) استان به وقوع پیوسته که عامل سه مورد آن برون سازمانی بوده است.

سرهنگعباس برزگرافزود: یکی از ماموریت های این سازمان ارشاد، هدایت و کنترل نیروهای مسلح است و با افراد خاطی و مجرم در آن، چه کادر و چه سرباز برخورد صورت می گیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.