سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

افزایش ۲۰ درصدی پهلو گیری کشتی در بندرامیرآباد

پهلو گیری کشتی در بندرامیرآباد بهشهر نیمه نخست آذر امسال 20درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، اسعدی سرپرست معاونت دریایی و بندری منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت: منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد در نیمه اول آذر امسال با پهلو دهی ۴۲ فروند کشتی ، رشد ۲۰ درصدی ورود کشتی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، به ثبت رسانده است.

وی افزود : در همین مدت افزایش ۳۲ درصدی تخلیه کشتی و استفاده مناسب از امکانات و توان بالقوه عملیاتی، این بندر توانست جایگاه عملیاتی متمایزی را در بین صاحبان کالا و شرکت های حمل و نقل دریایی به دست آورد.

معاونت دریایی و بندری منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت : بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در ماه های گذشته با توجه به تغییر و اصلاح برخی فرآیندهای مرتبط با سرمایه گذاری و حمل و نقل دریایی مورد توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار گرفته است.

اسعدی افزود : طرح های سرمایه گذاری بسیاری در زمینه های مختلف مانند غلات ، آرد و فرآورده های نفتی در این منطقه ، در نوبت بررسی و تأیید است .

وی گفت: تغییر فرآیندها وتعامل با صاحبان کالا ومالکان کشتی وخطوط حمل ونقل دریایی حوزه دریای خزر منجر به افزایش ۲۰ درصدی رشد ورود کشتی وکالا به این بندر شده است .

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.