سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در صحن شورای شهر تهران مطرح شد؛

شهرداری در تغییر کاربری باغات چه کرده است؟/ خانه موزه ها وضعیت خیلی بدی دارند

دو تن از اعضای شورای شهر در مورد عملکرد شهرداری در حفظ باغات و وضعیت بد خانه موزه ها تذکر دادند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامرضا انصاری عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه سیصد و دهمین شورای شهر تهران در تذکری اظهار داشت: از سازمان زیباسازی شهرداری تهران بابت درج بیلبوردهایی برای حفظ درختان و باغات تشکر می کنم.

وی ادامه داد: اما لازم است که شهرداری تهران با توجه به منویات مقام معظم رهبری و مصوبات شورا، گزارشی از عملکرد خود در زمینه حفظ باغات و تغییر کاربری آن‌ها در شورا بدهد.

همچنین در ادامه احمد مسجد جامعی نیز در تذکری گفت: خانه موزه ها وضعیت خیلی بدی دارند، معلوم نیست سازمان آن‌ها زیرنظر شهرداری تهران است یا به صورت هیأت امنایی اداره می شوند، آنچه مشخص است این است که مسئولان آن را در جلسات مختلف نمی بینیم.

وی همچنین در مورد خانواده شرعت رضوی و شهید شدن یکی از اعضای آن در جریان جنگ جهانی دوم گفت: این خانواده یک برادر شهید دارد که زمانی که در جریان جنگ جهانی دوم دستور به تسلیم کشور دادند او در مرز به مقاومت پرداخت و شهید شد.

مسجد جامعی ادامه داد: از طرفی دختر این خانواده، همسر دکتر شریعتی بوده و خوب است تندیسی از آن‌ها در موزه دکتر شریعتی قرار داده شود.

وی در مورد وضعیت نامناسب مدرسه خزائلی در خیابان ظهیرالدوله نیز گفت: موسس این مدرسه اولین دکترای قرآنی را نوشته و مدرسه نیز از اهمیت خاصی برخوردار است، بهتر این است که در فوریتی از طریق شهرداری کمکی به حفظ این مدرسه بکنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.