سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

تمدید 10ساله تحریمها از ثمرات برجام بود

امام جمعه دره شهر گفت: با توجه به حرفهای سخنگوی دولت آمریکا به زیر پا گذاشتن تعهدات برجام، برخی با سادگی تمام هر روز خوشبین به شنیدن خبرهای خوب از آمریکا هستند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛حجت الاسلام محمدجواد قنبر بیگی اظهار داشت : به گفته امام خمینی (ره) آمریکا شیطان بزرگ است که  گام به گام مقدمات گناه را فراهم می سازد.

وی  تاکیدکرد: صلابت و اهل سازش نبودن امام خمینی(ره)، رهبر انقلاب و ملت بزرگ ایران در مقابل خواسته های نامعقول و زورگویانه امریکا باعث شده این دولت استعمارگر شیوه شیطانی همیشگی خود یعنی تحریمها و بدعهدیها را ادامه دهد.

قنبر بیگی با اشاره بحث مذاکرات هسته ای افزود: بعضی افراد خوشبین در داخل کشور علی رغم تذکرات رهبر به بدعهدی طرف مقابل، مذاکرات هسته ای و امضای برجام را تنها راه رفع مشکلات اقتصادی و برداشته شدن تحریمها می دانستند.

وی تصریح کرد: آقایان براساس قول طرف آمریکای به ملت بزرگ ایران قول رفع تحریمها را دادند، اما این موضع خوشبینانه با تصویب دهها تحریم دیگر جواب عکس داد.

حجت الاسلام قتبر بیگی تمدید 10 ساله تحریمها را از ثمرات برجام دانست و یادآورشد: برداشتن اولین قدم آقایان باشیطان بزرگ نقطه ضعفی بود که امریکا از همان جا ضربات خود را وارد کرد.

وی افزود: با توجه به حرفهای سخنگوی دولت آمریکا به زیر پا گذاشتن تعهدات برجام، برخی با سادگی تمام هر روز خوشبین به شنیدن خبرهای خوب از آمریکا هستند.

امام جمعه دره شهر همچنین خطاب به نمایندگان ملت در مجلس گفت: مجلس امریکا تمدید 10 ساله تحریمها علیه ایران را بدون یک رای مخاف تمدید می کند اما مجلسیهای ما برجام را با توجه به اشکالات فراوان مطرح شده توسط رهبر انقلاب در 20 دقیقه تصویب می کنند.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون برای مسائل مختلف چهار برجام بی ثمر مصوب شده اما دوباره برخی با پررویی تمام دم از برجامهای دیگر می زنند.
قنبر بیگی با اشاره به اداعای امریکا مبنی بر تعیین تکلیف موشکهای بالستیک ایران برای رفع تحریمها نیز گفت: اینها حمایت ازحزب الله، انصارالله وسوریه که برای دفاع ازکشور خود را یک کار تروریستی دانسته و کارعربستان سعودی، آل سعود خبیث، اسرائیلیها وداعش مجاهده فی سبیل الله می دانند.

وی افزود: امریکا با تمدید تحریمها به دنبال گرفتن امتیازات بیشتر از ایران است که ضعف در این مسئله باعث درخواست مطالبات ناحق ترمی شود.

حجت الاسلام قنبر بیگی یادآورشد: دشمنان به بهانه تحریمها به دنبال از بین بردن اسلام، آزادگی، عزت و شرافت ایران هستند که مطمئنا باحضور ملت ولایی و حسینی ایران این آرزو را به گور خواهند برد.

امام جمعه دره شهر خاطرنشان کرد: از دولت و مجلس برای جبران خسارتهای برجام بیشترجواب دندان شکنی درخور بدعهدی وناجوانمردی آمریکا سریعادر دستور کار خود قرار دهد.














انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، دره شهر ، امام جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
کریمیان
۱۰:۲۵ ۱۴ آذر ۱۳۹۵
تکلیف رو معلوم کنن دیگه