سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

دولت نیازمند گسترش فرهنگ مدرسه سازی در کشور است

استاندار کرمان در آیین افتتاح دبیرستان دخترانه ام البنین (س) چترود گفت: امروز نیازمند کمک خیران به دولت در مدرسه سازی هستیم.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان روز شنبه در آیین افتتاح دبیرستان دخترانه ام البنین (س) روستای هوتک از توابع بخش چترود اظهار داشت: استان کرمان از همدلی خوبی برای توجه به توسعه برخوردار است و ان شاءالله این همدلی استمرار پیدا می کند.

 وی در ادامه افزود: باید نرخ بیکاری کاهش و سرمایه گذاری افزایش پیدا کند و اقتصاد مقاومتی واقعی را که از 2 سال قبل در استان شروع شده، با همت و جدیت ادامه دهیم.

وی بیان کرد: به دلیل گسترش مدارس و نیاز به بازسازی 50 درصد از مدارس موجود، دولت نیازمند گسترش فرهنگ مدرسه سازی در کشور است و امروز نیازمند کمک خیران به دولت در مدرسه سازی هستیم.

وی با بیان اینکه استان کرمان زلزله خیز است گفت: نیازمند این هستیم که استحکام سازی مدارس و مراکز دولتی انجام شود.

استاندار کرمان ادامه داد: از خیر عزیز و پدر شهید بزرگوار محمد میرزایی برای این کار ارزشمند که در راستای اعتلای سرمایه انسانی است، تشکر می کنیم.

وی گفت: این شهید از سلحشوران ابتدای جنگ بوده و این مدرسه توسط پدر بزرگوارشان برای اعتلای دانش آموزان که سرمایه و آینده ساز کشور هستند، احداث شده است.

با حضور استاندار 2 طرح آموزشی در بخش چترود از توابع شهرستان کرمان افتتاح و عملیات اجرایی 2 طرح دیگر با مشارکت خیران در این بخش آغاز شد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.