سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

مسدود شدن راه ارتباطی 110 روستا بر اثر بارندگی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه های ارتباطی 110 روستای استان بر اثر بارندگی قطع شدند.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ علی خان‌پایه در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی راهداران این استان برای هرگونه امدادرسانی جاده‌ای در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با تعداد 23 راهدارخانه ثابت و سیار در خدمت مردم استان و سایر هموطنان که قصد عبور و تردد در جاده‌های استان را دارند خواهیم بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تعداد 200 نیروی ما در راهدارخانه‌ها کار امدادرسانی جاده‌ای را انجام می‌دهند بیان کرد: تعداد وسایل نقلیه ما نیز شامل تعداد 150 ماشین‌آلات است.

خان‌پایه گفت: هم اکنون در همه محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد گزارش بارندگی داریم که به علت لغزنده بودن سطح جاده‌ها از رانندگان درخواست احتیاط بیشتر در رانندگی داریم.

وی فزود: طبق گزارش‌هایی که داشته‌ایم ارتباط تعداد 110 روستای استان به دلیل ریزش کوه و همچنین آب گرفتگی قطع است.

 بارندگی که از عصر روز پنجشنبه 11 آذر در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده هم اکنون و به صورت مستمر تا امروز ادامه دارد که این بارندگی خساراتی به راه‌ها و سایر تاسیسات آب و برق استان به خصوص در مناطق روستایی و صعب العبور وارد کرده است.

بنا به گزارش هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد در برخی از مناطق استان از جمله در شهرستان لنده بیش از 150 میلی‌متر باران باریده است.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.