سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داورزنی: فدراسیون با نام مربیان بازی نمی‌کند/ مندز علاقه‌‌مند به حضور در باشگاهش است!

رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: ما با هر 3 گزینه مطرح شده مذاکرات جدی و طولانی‌مدت داشتیم و قصد ما بازی با نام مربیان بزرگ نیست.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا داورزنی صبح امروز در برنامه ورزش و مردم درباره گزینه‌های مربیگری تیم ملی والیبال ایران،‌گفت: مذاکرات و مشورت‌های مختلفی را با خانواده والیبال انجام دادیم و در نهایت به 3 گزینه رسیدیم که می‌توانند به نیمکت تیم ملی ایران نزدیک‌تر باشند.

وی ادامه داد: شرط همکاری ما با سرمربی آینده تیم ملی این است که برای 4 سال بعد بتواند تمام وقت در اختیار والیبال ایران باشد و در راستای اهداف و ادامه موفقیت های این تیم ما را همراهی کند.

وی با اشاره به این که مارسلو مندز آرژانتیتی با تیم ساداکروزیرو برزیل قرارداد دارد، گفت: این مربی علاقه‌مند است که به طور همزمان هم در باشگاهش و هم در یک تیم ملی کار کند. اما ما به او عنوان کرده‌ایم مربی تیم ما باید تمام وقت در اختیار تیم ملی باشد. او قرار است نتیجه را به ما اعلام کند.

داورزنی افزود: با آناستازی و استویچکوف در حال مذاکره هستیم و تلاش ما این است که بهترین گزینه ممکن را برای نیمکت تیم ملی ایران انتخاب کنیم. در این بین گزینه بلغاری علاقه‌مند است در کارش آزادی عمل کامل داشته باشد که ما خیال او را  از این بابت راحت کرده‌ایم.

رئیس فدراسیون والیبال ایران، درباره حضور استویچکف در لهستان، اضافه کرد: این مربی یکی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم ملی لهستان است اما هنوز به نتیجه گیری قطعی نرسیده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم مذاکراتش با فدراسیون لهستان چه نتیجه‌ای خواهد داشت.

وی در پایان گفت: برخی صحبت‌ها در این باره مطرح می‌شود که فدراسیون والیبال در حال بازی با اسامی مربیان بزرگ است و در نهایت گزینه دیگری را روی نیمکت خواهد نشاند. این قبیل اظهار نظرها در مورد فدراسیونی همچون والیبال، واقعا ناراحت کننده است. چطور می‌شود که من با اسامی بازی کنم در صورتی که روزها یک ساعت با هر کدام از گزینه‌ها در اسکایپ صحبت می‌کردم. هر 3  این افراد حاضرند و می‌توانند شهادت بدهند که فدراسیون والیبال چه مذاکراتی با آن‌ها داشته است. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.