سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

بهره برداری از بیمارستان ولایت با حضور فرمانده کل سپاه

بیمارستان ولایت سپاه کربلا با حضور فرمانده کل سپاه در ساری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  فرمانده کل سپاه در حاشیه بهره برداری از این بیمارستان با اشاره به اینکه ساخت بیمارستان سپاه دو هدف ارائه خدمات به عموم مردم و نیروهای مسلح ، خانواده های معظم شهدا ، بسیجیان و ایثارگران را دنبال می کند گفت: مردم حق بزرگی بر ما دارند و خدمات رسانی به آنان از وظایف اصلی نهادهای دولتی است.

سرلشگر محمد علی جعفری با اشاره به اینکه نظام خدمات درمانی باید برای مردم رایگان باشد افزود: حفظ کرامت مراجعه کنندگان به این مراکز باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و رعایت موازین شرعی برای کارکنان این مراکز الزامی است.

وی گفت: امام راحل با تشکیل بسیج 20 میلیونی که اکنون گستره جهان را فرا گرفته است انقلاب اسلامی را بیمه کرد به گونه ای که این انقلاب اکنون در جهان خودنمایی می‌کند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مازندران دارای کادر پزشکی و متخصص بالایی است ، ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از بیمارستان تخصصی ولایت سپاه ، خدمات درمانی، بهداشتی و سلامتی نیز در شان این مردم ارائه شود.

سردار بابایی فرمانده سپاه کربلای استان مازندران نیز با بیان اینکه ساخت بیمارستان ولایت سپاه کربلا در زمینی به مساحت 16 هزار مترمربع پنج سال قبل آغاز شد و برای بهره برداری از آن بیش از 42 میلیارد تومان هزینه شد گفت: اعتبار ساخت این بیمارستان از محل اعتبارات سپاه و تسهیلات بانکی فراهم شده است.

وی افزود: بیمارستان ولایت با دارا بودن بخش‌های عمومی، جراحی، زایمان و درمانگاهی و بکارگیری 250 پرسنل پزشکی برای عموم مردم خدمات با تعرفه درمانی منطبق با طرح تحول سلامت ارائه می‌کند

حسن علی نیرین مدیر بیمارستان تخصصی ولایت ساری نیز گفت: این بیمارستان 64 تختخوابی در سه شیفت به عموم مردم خدمات سی تی اسکن . Mri ,cpr icu. Ccu . Nicu. عکسهای تخصص ریه ، خدمات قلب، گوش حلق بینی و خدمات عمومی ارائه میکند.

قرار است با حضور فرمانده کل سپاه و مسئولان استان نمایشگاه استانی اقتصاد مقاومتی تا ساعاتی دیگر در پارک ملل ساری افتتاح شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.