فرمانده کل سپاه پاسداران گفت:تهدیدات نظامی و امنیتی علیه ایران به فرصت تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی و حرکت‌های جهادی مازندران در سپاه کربلای استان با بیان اینکه تهدیدات نظامی و امنیتی علیه ایران به "فرصت" تبدیل شده است، گفت:‌ مخالفان داخلی و ضدانقلاب‌های داخلی نیز نسبت به تحرکات امنیتی علیه ایران ناامید شدند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه تهدیدات نظامی و امنیتی علیه انقلاب اسلامی با وجود  ایمان بالای مردم کارساز نیست و خطر جدی نیز تلقی نمی‌شود، گفت: تهدیدات نرم فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی خطرناک‌ترین تهدید علیه انقلاب اسلامی است.

سرلشکر جعفری مهمترین پیام هشت سال دفاع مقدس را ایستادگی، مقاومت و رشادت رزمندگان و صدور این ارزشها به جهان اعلام و تصریح کرد:جنگ هشت ساله به فرصتی برای  صدور درس مقاومت و ایستادگی ملت ایران در تهدیدات شرق و غرب تبدیل شد که همچنان در جهان خودنمایی می‌کند.

وی با بیان اینکه فتنه 88 نیز با رشادت و ایمان مردم ایران به حماسه 9 دی تبدیل شد، گفت: ضد انقلابیون سیاسی اکنون نسبت به تحرکات امنیتی علیه ایران ناامید شدند.

سرلشکر جعفری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع‌مقدس و مدافعان حرم گفت: سپاه پاسداران در راستای وظیفه خطیر خود یعنی پاسداری از انقلاب وارد عرصه جدیدی از مأموریت شده است.

وی تحقق عدالت اجتماعی، رشد و توسعه فکری و اعتقادی مردم را از اهداف انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت: این مهم در مأموریت سپاه که مدنظر مقام معظم رهبری است، لحاظ شده است.

سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه در عرصه جهاد اقتصادی وظیفه سپاه محرومیت‌زدایی است، گفت: رفع محرومیت در جامعه از اهداف انقلاب اسلامی است و محرومیت‌زدایی یک توان عظیم و گسترده می‌خواهد که اگر توان مردمی و انقلابی بسیج در راستای انقلابی‌گری تقویت شود، بسیاری از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.