در راستای اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی یک هزار و 961 برنامه در دستور کار قرارگرفته که تاکنون 645 طرح به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سردار حبیب‌الله توکلی جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: ظهر امروز در خطبه‌های پیش از نماز جمعه این هفته خرم آباد گفت: بسیج همچنان امر و رهنمودهاو انتظارات فرماندهی معظم کل قوا و ولی امر زمان امام خامنه ای را  نقشه راه و قطب حرکت خود در عرصه های مختلف قرار داده و ما در آن مسیر پر افتخار به عنوان سرباز های مومن با بصیرت و انقلابی آماده هر مجاهدت هستیم و خواهیم بود .
 
وی اظهار داشت:با بررسی رخدادهای پس از 5آذر ماه سال 58به ویژه در دوران دفاع مقدس،سپس راه اندازی  مهندسی تهاجم فرهنگی جنگ نرم  و عناصر خائن و وابسته داخلی  همچنین  فتنه های مختلف در این چند سال می توان به هوشمندی و بصیرت بسیج مردمی که باعث تداوم حرکت انقلاب اسلامیاست پی برد.
 
 وی به نقش های تاثیر گذار و انکار ناپذیر  بسیج مستضعفین  در عرصه های بین الملی  و عملیان جنگ ها اشاره کرد و گفت:اینها ناشی از صلابت و باندگی بسیج و نقش آفرینی بسیج در صحنه های مورد نیاز انقلاب و کشور و به ویژه در عرصه توطئه زنجیری ای دشمن است . 
 
جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بسیج را بصیر ترین و بزرگترین نیروی مردمی دانستکه در سایه ولایت فقیه است و گفت:همه توطئه های دشمنان توسط این نیروی قدرتمند به شکست می انجامد و حیله های دشمنان برای تضعیف این شجره طیبه کار ساز نخواهد بود و بسیج امروز پیش از گذشته آمادگی دارد که در عرصه های نظامی فرهنگی  اقتصادی اجتماعی ایفای نقش کند .
 
وی افزود: بسیج این ادعا را ثابت میکند که هر کار زمین مانده ای را با کمترین هزینه و بیشترین فایده به بهربرداری می رساند چرا که با گذشت 37سال از عمر خود هنوز هم چشم بیدار این ملت در برابر نفوذ دشمنان در هر عرصه ای  است .
 وی گفت: بسیج امروز مصمم است که عشق و ایثار را در حوزه سازندگی و محرومیت‌زدایی در حوزه جهاد علمی، فرهنگی و اقتصاد مقاومتی نشان دهد و با توجه به نام‌گذاری سال 95 و تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی یکی از عرصه‌هایی که سپاه‌های استانی به‌صورت ویژه دنبال می‌کند نقش بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی است.
 
جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار داشت: در این راستا سپاه حضرت ابوالفضل(ع) برنامه سال 95 اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی،  محرومیت‌زدایی و برنامه‌ریزی حرکت‌های جهادی را در اولویت کارهای خود دارد.
 
وی افزود: در راستای اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی یک هزار و 961  برنامه با اعتباری حدود  300 میلیارد ریال در قالب  تسهیلات کم‌بهره در دستور کار قرارگرفته که تاکنون 645 طرح را به بهره‌برداری رسانده و به همین نسبت برای جوانان شغل ایجاد کرده است.
 
سردار توکلی با بیان اینکه درمجموع 248 پروژه در راستای محرومیت‌زدایی در سال 95 در دستور کار قرارگرفته است عنوان کرد: 50 هزار نفر گروه جهادی توسط  رده‌های اقشاری اعم از بسیج  جامعه پزشکی، بسیج مهندسین، بسیج محلات و برگزاری کلاس‌های آموزشی  و تربیتی از دیگر برنامه‌های بسیج است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.