سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

نیمی از 23 هزار شهید استان اصفهان را شهدای بسیجی تشکیل می‌دهند

نیمی از 23 هزار شهید استان اصفهان را شهدای بسیجی تشکیل می‌دهند که از این تعداد 2 هزار و 500 تن از آنان دارای همسر و فرزند بوده‌اند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان  با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج اظهارکرد: سازمان بسیج مستضعفین در سال 1358 به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شد.

سید علی قریشی افزود: هفته بسیج یادآور خاطرات ایثارگری‌ها و فداکاری‌های خیل عظیمی از شهدای بسیجی است؛ بسیج رابطه مستقیم با هویت، جایگاه و آبروی ملت متدین ما دارد و دفاع مقدس آینه‌ای تمام‌نما از رشادت بسیجیانی است که لشکر مخلص خدا بوده و خالصانه به میعادگاه عشاق قدم گذاردند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: نیمی از 23 هزار شهید استان اصفهان را شهدای بسیجی تشکیل می‌دهند که از این تعداد 2 هزار و 500 تن از آنان دارای همسر و فرزند بوده‌اند.

وی با اشاره به برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در هفته بسیج تصریح کرد: برگزاری دعای پرفیض کمیل و ندبه در گلزارهای شهدای سراسر استان اصفهان به یاد شهدای بسیجی از جمله این برنامه‌هاست.

قریشی عنوان داشت: به مناسبت هفته بسیج، مراسم هفتمین روز خاکسپاری شهدای گمنام نیز عصر دیروز در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار شد.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته بسیج خاطرنشان کرد: همزمان با سالروز تأسیس سازمان بسیج مستضعفان همایش بزرگ مدافعان حرم روز جمعه 5 آذرماه از ساعت 10 صبح در میدان شهرداری شهرستان لنجان نیز برگزار می‌شود.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.