مشهد؛

امروز بسیج بلای جان استکبار جهانی شده است

فرماندار کاشمر با بیان اینکه امروز بسیج بلای جان استکبار جهانی شده است، گفت: بسیجیان همواره در برابر تحریم‌ها و زیاده‌خواهی‌های استکبار و دشمنان این مرز و بوم به خوبی مقاومت و ایستادگی نشان داده‌اند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،، مهدی فروزان ظهر امروز در نخستین جلسه بزرگداشت هفته بسیج در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر اظهار داشت: امروز افتخار می‌کنیم که بسیج 20 میلیونی که به فرمان امام(ره) تشکیل شد به بسیج 78 میلیونی تبدیل شده و شاهد افتخارات و فعالیت‌های چشمگیری در عرصه بسیج نیز هستیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی و تبریک سی و پنجمین سال تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان معمار کبیر انقلاب در پنجم آذر ماه 1358 خاطرنشان کرد: بسیج که بر پایه احکام فقهی و جهادی استوار است در حقیقت صدای رسا و بلند ملت شریف ایران است که توانسته درب رهایی را به سوی مسلمین جهان باز کند.

فرماندار کاشمر با تاکید بر این که امروز بسیج، بلای استکبار جهانی شده است، یادآور شد: بسیجیان همواره نابودی مستکبران و ستمگران و رهایی محرومان جهان را مد نظر قرار داده‌اند.

وی با اشاره به نقش پررنگ بسیجیان در عرصه انقلاب و نیز دوران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: بسیجیان همواره در برابر تحریم‌ها و زیاده‌خواهی‌های استکبار و دشمنان این مرز و بوم به خوبی مقاومت و ایستادگی نشان داده و در این راه نیز به موفقیت‌ها و دستاوردهای خوبی نیز دست یافته‌اند.

فروزان با بیان این که بسیجیان برای حضور در عرصه‌ها و بخش‌های مختلف گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند افزود: امروز در بحث اجرایی کردن فریضه الهی و واجب امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بسیجیان پا به کار هستند؛ به طوری که در عرصه خدمت نیز حضوری فعال دارند تا بتوانند اصول دین و فروع دین را به اجرا بگذارند.

وی با بیان این که پیروزی پی در پی گروه‌های مقاومت در برابر اسرائیل، تکفیری‌ها، و وهابیون مرهون شکل‌گیری بسیج مردمی است گفت: بسیج آئینه تمام نما برای زیاده‌خواهان است.

فرماندار کاشمر با تاکید بر برگزاری برنامه‌ها و مراسم‌های باشکوه در طول هفته بسیج در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج اظهار داشت: همه بسیجیان در این هفته با شهدای بسیجی تجدید پیمان می‌کنند تا ادامه دهنده راه آنان در راه دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام و انقلاب باشند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: مشهد ، بسیج ، کاشمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.