سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادقی: استارت خوبی داشتیم / دانشگاه آزاد هماهنگی کافی نداشت

سرمربی تیم والیبال ذوب آهن اصفهان گفت: خوشحالم که توانستیم سوپر لیگ امسال را با پیروزی مقابل تیمی همچون دانشگاه آزاد آغاز کنیم.

فریبا صادقی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پیروزی تیم ذوب آهن در دیدار با دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: خوشحالم که استارت مسابقات لیگ برتر برای تیم ما با پیروزی مقابل تیمی پر مهره مانند دانشگاه آزاد بود. 

وی ادامه داد: ما امروز مقابل تیم نایب قهرمانی مسابقات سوپر لیگ به میدان رفتیم و به خوبی می‌دانستیم کار سختی داریم. با این حال تمام با آمادگی کامل راهی مسابقه شدیم. بازیکنان من نمایش خوبی داشتند و من از عملکردشان رضایت دارم.

صادقی اضافه کرد: ما تمرینات با برنامه ای را پشت سر گذاشتیم و توانستیم بازی خوبی در خانه ارائه دهیم و مسابقات لیگ را با پیروزی آغاز کنیم.

صادقی با اشاره به وضعیت تیم دانشگاه آزاد گفت: این تیم یک مهره اصلی خود را از دست داده است و به جای آن 2 بازیکن خوب از تیم ذوب آهن جذب کرده است. این تیم از لحاظ مهره در وضعیت خوبی است اما فکر می‌کنم هماهنگی لازم را نداشتند. البته هماهنگی تیم‌ها به مرور و پس از گذشت چند هفته اول ایجاد خواهد شد.

سرمربی تیم والیبال ذوب آهن اصفهان درباره منحل شدن تیم والیبال گاز تهران و حضور این تیم با اسپانسر جدید، گفت: قطعا این قبیل بی برنامگی و بی نظمی ها به والیبال بانوان ضربه می‌زند اما باید این را هم در نظر داشت که تیم ها از نظر شرایط اقتصادی در شرایط عالی قرار ندارند و این اتفاقات در وضعیت اقتصادی فعلی باشگاه ها و تیم ها امری طبیعی است.

وی افزود: تیمی مانند ذوب آهن چون باشگاهی ریشه ای دارد همیشه تحت هر شرایطی در لیگ حاضر می‌شود و همیشه جزو مدعیان بوده و امسال هم با تمام توان در مسابقات حضور پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.