سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

حمایت کمیته امداد از بیماران

امسال یک میلیارد و ۷۴۹ میلیون ریال اعتبار برای هزینه های درمانی و بهداشتی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب اعتبار تعیین شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سید مهدی حجازی، مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب گفت: هم اکنون ۱۵ هزار و ۳۰۴ نفر در این شهرستان از حمایت های کمیته امداد بهره مند می شوند که از این تعداد پنج هزار و ۴۲۴ مددجو شهری اسلام آبادغربی دارای کارت درمان کمیته امداد هستند.

حجازی با بیان اینکه تعرفه درمانی مددجویان دارای کارت درمان بر اساس تعرفه این نهاد پرداخت می شود، افزود: سایر مددجویان تحت حمایت در شهرستان اسلام آبادغرب دارای بیمه های روستایی، سلامت، تامین اجتماعی و.. هستند.

وی یادآور شد: کمیته امداد با هدف سهولت دسترسی مددجویان به خدمات درمانی و بهداشتی با ۲۷ مرکز درمانی در شهرستان اسلام آبادغرب تعامل و همکاری برقرار کرده است.این مراکز شامل پزشکان خانواده، پزشکان متخصص، آزمایشگاه ، بیمارستان، درمانگاه و ... است.

وی با بیان اینکه خیران سلامت در روزهای گذشته بیش از ۷۰ میلیون ریال جهت تامین هزینه های درمانی دو مددجوی بیمار در این شهرستان اهدا کردند گفت:این خیران ۴۰ میلیون ریال برای تامین هزینه های دهان و دندان یکی از ایتام و ۳۰ میلیون ریال برای بیماری با مشکل اعصاب و روان اهدا کرده اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب با تاکید بر اینکه کمیته امداد هم اکنون از ۴۵ مددجوی بیمار صعب العلاج اسلام آبادغربی حمایت می کند، مطرح کرد: این نهاد با هدف تامین هزینه های درمانی و بهداشتی مددجویان؛ نیازمند مساعدت بی دریغ خیران و نیکوکاران است.


انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.