فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگيری سارق حرفه ای باتری خودرو خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه و به نقل از پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه از دستگيری سارق حرفه ای باتری خودرو در حوزه کلانتري 18 سجاديه با 21 مورد سرقت خبر داد.
سرهنگ " رضا شيرزادي افزود: ماموران گشت انتظامي کلانتري 18 سجاديه هنگام گشت زني در سطح حوزه، روبروي تالار هزار و يک شب به خودرو پژو پارس سفيد رنگي مشکوک شدند که پس از بررسي موضوع، شخصي با هويت معلوم به ماموران مراجعه و بيان داشت که خودرو متعلق به وي مي باشد.
وي افزود: ماموران با چند سئوال فني متوجه تناقض گويي متهم مي شوند و بر همين اساس ماموران اقدام به بازرسي خودرو مي کنند و در بازرسي يک عدد باتري خودرو کشف مي شود.
سرهنگ شيرزادي ادامه داد: در محل ارتکاب جرم، متهم در برابر سئوالات فني و تخصصي ماموران تسليم شد و به سرقت باتري خودرو اعتراف کرد که پس از انتقال وي به يگان، در بازجويي هاي فني و تخصصي توسط ماموران، به 12 مورد سرقت باتري و 9 مورد لوازم و قطعات خودرو معترف شد.
اين مقام انتظامي گفت: با شناسايي مالباختگان و دعوت از آنها، تحقيقات تکميلي انجام و پرونده به همراه شکات و متهمان جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي ارسال شد.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، سارق ، حرفه ای ، دام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.