سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

تخصیص اعتبارات برای توسعه فرهنگ کتابخوانی

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه بر لزوم پیگیری برای تعیین تکلیف اعتبارات پروژه کتابخانه مرکزی کرمانشاه و تکمیل آن تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ابراهیم رحیمی زنگنه افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این آمادگی را دارد که هر اداره یا شرکت و دیگر مراکزی کهاقدام به دایر کردن مکانی برای کتابخانه کنند، کتاب آن مجموعه را تامین کند و ما با جدیت به توسعه این فرهنگ در استان نیاز داریم.
یوسف شاه حسینی گفت: باید سریعاً نحوه تخصیص اعتبارات این پروژه ملی که نقش موثری در توسعه فرهنگ کتابخوانی دارد، از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی یا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشخص شود.

وی همچنین بر تخصیص نیم درصد از اعتبارات شهرداری ها برای توسعه مراکز و امکانات کتابخانه ای که در قانون لحاظ شده، تاکید کرد.

شاه حسینی با اشاره به لزوم توجه به برنامه ریزی برای در نظر گرفتن کرمانشاه به عنوان پایتخت کتاب ایران گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته استان کرمانشاه در زمینه بازدید کننده نمایشگاه کتاب و همچنین فروش کتاب جزو استان های شاخص در کشور است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: پایتخت کتاب ایران عنوان طرحی است که بر مبنای آن هر سال شهری به عنوان پایتخت کتاب ایران انتخاب می‌شود و ما با توجه به ظرفیت های مناسب در کرمانشاه تلاش می کنیم که کرمانشاه به عنوان پایتخت کتاب ایران قرار گیرد.

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.