سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت معوقات فرهنگیان بازنشسته طبق زمان بندی اعلام شده

مدیر کل دفتر برنامه وبودجه وتامین منابع از پرداخت معوقات فرهنگیان بازنشسته طبق زمان بندی اعلام شده و اجرای موفقیت آمیز طرح پرداخت حقوق یکپارچه کارکنان خبر داد.

منصور مجاوری مدیر کل دفتر برنامه وبودجه وتامین منابع در گفت و گو با خبرنگارحوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون وضعیت پرداخت معوقات فرهنگیان بازنشسته و زمان پرداخت آن اظهار داشت: روند اجرایی که در بحث کارگروه تشکیل شده این کار صورت گرفته با سرعت در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه فرآیند درنظر گرفته شده براساس برنامه زمانی تعیین شده پیش رفته و مشکلی  وجود نداشته است، ادامه داد: با توجه به سیرقابل قبول اجرای روند اداری پرداخت معوقات ، شواهد حاکی از آن است که این امر تا پانزدهم آذرماه برای فرهنگیان بازنشسته محقق شود و به این ترتیب بخشی از معوقات پرداخت می شود.

مدیر کل دفتر برنامه وبودجه وتامین منابع پیرامون پرداخت حقوق یکپارچه فرهنگیان نیز عنوان کرد: اول آذرماه برای یک میلیون نفر از فرهنگیان شاغل ، این طرح به طور همزمان در سراسر کشور با موفقیت انجام شد.

مجاوری با اشاره به اینکه مشکلی در روند کار وجود نداشت، گفت: این امر موجب می شود تا از ماه آینده هماهنگی های موردنیاز برای حقوق و مزایا بدون دغدغه در استان ها صورت گیرد.

وی با بیان اینکه دراجرای این طرح حمایت های دولتی نقش بسزایی داشته، یادآور شد: برای اولین بار وزارت آموزش و پرورش  با همكاري معاونت نظارت مالي و خزانه داري كل كشور و بانك مركزي كشور و سازمان برنامه و بودجه این طرح را به طور یکپارچه تحقق بخشید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
سعید
۰۰:۰۰ ۰۴ آذر ۱۳۹۵
از دروغ زیاد خسته شدیم
فرهنگی بازنشسته
۲۳:۰۷ ۰۳ آذر ۱۳۹۵
دیگر اعتمادی به وعده های بی اساس نیست
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۵
با سلام در اطلاعیه و خبرهای قبلی اعلام شده مطالبات بازنشستگان فرهنگی تا 15 آذر ماه بصورت یکجا پرداخت خواهد شد . چرا حالااعلام کردید بخشی ؟ انشالله این امر محقق شود تا گره ای از مشکلات فرهنگیان بازنشسته گشوده شود . به امید آن روز . خدایا دیگه بیشتر از این منتظرمان نگذار .