سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

کهگیلویه و بویراحمد در پدافند غیرعامل حایز رتبه برتر کشوری شد

مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد گفت: بویراحمد و گچساران طبق ارزیابی‌های صورت گرفته از شهرستان‌های هشت‌گانه رتبه اول استانی را کسب کردند.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمود مومن‌نسب در جمع خبرنگاران با اعلام کسب رتبه برتر کهگیلویه و بویراحمد در پدافند غیرعامل کشور اظهار کرد: پدافند غیرعامل استان کهگیلویه و بویراحمد در بین ادارات کل پدافند غیر عامل وزارتخانه‌ها و سازمان‌های کشوری و ادارات کل استانی در هفته پدافند غیر عامل سال جاری رتبه بر‌تر را کسب کرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: اداره کل پدافند غیرعامل استان به دلیل تشکیل منظم جلسات شورا، قرارگاه‌ها و کارگروه‌ها و برنامه‌ریزی‌های مرتبط آموزشی و تخصصی رتبه بر‌تر از میان دستگاه‌های استانی و کشوری را کسب کرد.

مومن‌نسب اذعان کرد: در راستای سیاست‌ها و فعال سازی اصل پدافند غیرعامل و محورهای آن در بین دستگاه‌ها، مدیران، کارشناسان و بخش خصوصی پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد در کشور رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

این مسؤول ادامه داد: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته از شهرستان‌های هشت‌گانه کهگیلویه و بویراحمد شهرستان‌های بویراحمد و گچساران رتبه اول، کهگیلویه و بهمئی رتبه دوم و لنده رتبه سوم استانی را کسب کردند.

وی به وظایف پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: وظیفه اصلی پدافند غیرعامل سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، هماهنگی، نظارت، آینده‌نگری و آینده پژوهشی استوار است که پدافند غیرعامل شان عملیاتی و حضور در عرصه و جایگاه تامین اعتباری ندارد و وظیفه اصلی آن اعلام خطر و هشدار است.

مومن‌نسب ادامه داد: برای مثال پدافند غیرعامل در راستای اهداف و سیاست‌های سازمانی خود در خصوص تعیین تکلیف پل‌های ورودی و خروجی شهر یاسوج و نحوه ایجاد فضای امن در طرح‌ها و پروژه‌های اداری و مسکونی هشدارهای لازم را اعمال می‌کند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: اگر بخواهیم کشور، منطقه و استانی آباد و عاری از هرگونه بحران و تهدید داشته باشیم و آن را برای نسل‌های بعدی ایمن کنیم باید الزامات پدافند غیرعامل در تمام برنامه‌ها و طرح‌ها را رعایت کنیم.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.