سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزیزی:بازی برابر قهرمان لیگ همیشه دشوار است

مدیرفنی تیم سیاه جامگان گفت: تیم استقلال خوزستان هواداران زیادی در اهواز دارد و در مجموع بازی برابر این تیم همیشه دشوار است.

خداداد عزیزی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مشکلات مالی اخیر تیم سیاه جامگان بیان کرد: طبق گفته های مدیران باشگاه قرار است تا فردا بخشی از مبالغ بازیکنان به حساب آنان واریز شود.در صورتی که مطالباتم پرداخت شود قطعا تا پایان فصل به فعالیتم در این تیم ادامه خواهم داد.

خداداد در مورد بازی با استقلال خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: این تیم هواداران زیادی در استان خوزستان دارد و در مجموع بازی برابر این تیم در خوزستان همیشه دشوار است،بازیکنان با کیفیتی را در خط حمله و دفاع دارا می باشد و امیدوارم بازی خوبی مقابل آبی پوشان خوزستانی انجام دهیم و بتوانیم در این بازی نتیجه لازم را بگیریم. این بازی از این جهت حائز اهمیت است که اکنون تیم ما نزدیک به چند هفته در کسب پیروزی ناکام بوده است.

وی درباره بازی تدارکاتی با تیم فوتبال پدیده گفت: هدف ما از دیدار با پدیده برگزاری یک جلسه تمرین سبک و خارج کردن بازیکنان از حالت ریکاوری و قرار گرفتن در شرایط بازی بود.برد و باخت در مسابقات تدارکاتی به هیچ عنوان ملاک نیست،برگزاری دیدارهای دوستانه موجب می شود تا بتوانیم نقاط ضعف و قوت خودمان را شناسایی کنیم.

مدیر فنی تیم سیاه جامگان ادامه داد: معتقدم در این برهه زمانی توانستیم یک برد دلچسب را مقابل پدیده کسب کنیم.زیرا در دیدارهای رسمی و تدارکاتی تاکنون نتوانستیم این تیم را شکست دهیم.این پیروزی باعث شد تا از لحاظ روحی و روانی انگیزه بیشتری در بین بازیکنان تیم سیاه جامگان ایجاد شود.

سرمربی اسبق تیم ابومسلم خراسان درپایان درباره عملکرد بازیکنان در این دیدار خاطرنشان کرد: خدا را شکر بازیکنان با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند توانستند تیم پدیده را شکست دهند،در مجموع از عملکرد بازیکنان در این مسابقه رضایت دارم.امیدوارم این برد موجب شود تا بازیکنان در ادامه فصل با انگیزه بیشتری مقابل حریفان به میدان بروند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.