مالک تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:داریم تمام تلاشمان را می کنیم تا پیش از بازی با استقلال خوزستان بخشی از مبالغ بازیکنان را پرداخت کنیم.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد بازی دوستانه تیم سیاه جامگان با پدیده بیان کرد: بازی خوب و قابل قبولی را بچه ها مقابل پدیده به نمایش گذاشتند. هدف دو تیم مشترک است و دو تیم می خواهند جایگاه واقعی فوتبال مشهد را به ایران نشان دهند. ما در کنار رقابت همیشه رفاقت داشته ایم. از سال گذشته تاکنون با پدیده چند بازی دوستانه داشته ایم و آن ها کمک حال ما شده اند.
 
وی افزود: در این فوتبال وانفسا ما از رفاقت ها استفاده کرده ایم. می خواهیم برادری خودمان را حفظ کنیم.امیدوارم دو تیم استان خراسان در هفته های آینده بتوانند در بازی های شان به پیروزی برسند.زیرا استحقاق فوتبال مشهد بیشتر از این ها است.

مالک سیاه جامگان همچنین از شکایت باشگاه سیاه‌جامگان از دو حامی مالی این باشگاه خبر داد و گفت: شرکتی که در فوتبال ایران تحت عنوان سامانه پیامکی و ارزش افزوده فعالیت می‌‌کرد با حمایت یک بانک خصوصی با ما قرارداد سه ساله‌ای امضا کرد اما هنوز سال اول به پایان نرسیده آنها زیر قول و قرارشان زدند و به همین علت طی یکی دو روز آینده رسما از این دو نهاد شکایت خواهیم کرد.

وی درباره مشکلات مالی این تیم افزود: داریم تمام تلاشمان را می کنیم تا پیش از بازی با استقلال خوزستان در جمعه هفته جاری بخشی از مبالغ بازیکنان را پرداخت کنیم. تا اعضای تیم در ادامه لیگ با خیالی راحت برای تیم سیاه جامگان به میدان بروند.

عباسی با اشاره به افتتاح ورزشگاه امام رضا(ع) بعد از ماه صفر، یاد آور شد: این ورزشگاه اکنون آماده بهره برداری است اما تصمیم گیری در رابطه با اینکه بازی های خودمان را در ورزشگاه امام رضا برگزار کنیم به عهده آستان قدس رضوی است.اما امیدوارم مسئولان استان خراسان طوری برنامه ریزی کنند که بتوانیم با توجه به اینکه این ورزشگاه فوق مدرن در داخل شهر قرار دارد بازی های مان را در ادامه فصل در این استادیوم پیشرفته برگزار کنیم.از طرفی فصل زمستان نزدیک است به دلیل اینکه ورزشگاه ثامن در بیرون شهر قرار دارد شاید تماشاگران زیادی برای دیدن بازی سیاه جامگان به ورزشگاه نیایند.

وی درباره شایعات اخیر مبنی بر رفتن خداداد عزیزی از این تیم اظهار داشت: چنین شایعاتی صحت ندارد خداداد عزیزی با قدرت به کارش در تیم سیاه جامگان ادامه خواهد داد.

مالک سیاه جامگان در پایان درمورد بازی با استقلال خوزستان خاطر نشان کرد: مي دانيم استقلال خوزستان با انگيزه برد مي خواهد مقابل ما ظاهر شود و شکست مقابل ذوب آهن در هفته دهم لیگ را جبران مافات کند و اين مسئله یک مقداری کار ما را سخت مي کند،برهمین اساس سعی داریم با یک برنامه ریزی خوب و حساب شده در خوزستان به مصاف این تیم برویم، تا بتوانیم از تک موقعیت های به دست آمده خودمان استفاده کنیم در نهایت با دست پر به مشهد باز گردیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار