مدیرفنی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: برای ارتقاء جایگاهمان در جدول رده بندی لیگ برتر محکوم به شکست تیم صنعت نفت آبادان هستیم.

خداداد عزیزی در گفت و گو با خبرنگارحوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد بازی با صنعت نفت آبادان در هفته دوازدهم لیگ برتر بیان کرد: بازی دشواری را مقابل تیم صنعت نفت آبادان که هم اکنون در رده 10 لیگ برتر قرار دارد،پیش رو داریم. اما چون بازی در مشهد و در زمین اختصاصی ما برگزار می شود محکوم به شکست شاگردان دست نشان هستیم تا بتوانیم جایگاه مان را در جدول رده بندی لیگ برتر ارتقا دهیم.

مدیرفنی تیم سیاه جامگان افزود: معتقدم در صورتی که بتوانیم بازی های خانگی مان را با پیروزی پشت سر بگذاریم به طور حتم جایگاه ما در جدول رده بندی نسبت به گذشته بهتر خواهد شد.

وی درباره اینکه بعضی نفرات تیم مانند خانزاده، قدیمی پور تاکنون پولی از باشگاه دریافت نکرده اند، گفت: کادر مدیریتی باشگاه بر اساس برنامه به حساب بیشتر بازیکنان پول واریز کرده است و آن کسانی هم که تاکنون نتوانسته اند پولی را دریافت کنند در آینده ای نزدیک پول های شان را دریافت خواهند کرد اما در مجموع مسئولان باشگاه تا قبل از بازی با استقلال خوزستان به تعهدات خود عمل کردند و قول بعدی آنها مربوط به نیم ‌فصل است.

بازیکن اسبق تیم ملی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد همه کاره سیاه‌جامگان است و مانند سرمربی انجام فعالیت می‌کند، گفت: بله، تیم تحت هدایت خودم است. قرارداد من به عنوان مدیرفنی ثبت شده است اما هنوز تصمیم گرفته نشده که چه کسی به عنوان سرمربی تیم انتخاب شود اما با همین روال پیش خواهیم رفت و خدا را شکر شرایطمان هم اکنون راضی کننده است.

سرمربی اسبق تیم ابومسلم تصریح کرد:امیدوارم دیگر در فوتبال کشورمان شاهد بی پولی هیچ باشگاهی نباشیم.

عزیزی در پایان درباره بازی هفته قبل با استقلال خوزستان خاطر نشان کرد: بازی سختی برای ما بود. با این تدابیر ویژه به اهواز رفته بودیم که در درجه اول بازی را واگذار نکنیم و درصورت ممکن بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. معتقدم که استقلال خوزستان بهتر از ما بازی کرد. تساوی در زمین حریف، نتیجه خوبی برای ماست. برهمین اساس هم از نتیجه و هم از عملکرد تیم راضی هستم.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار