سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

بیمارستان 25 تختخوابی نمین تا پایان سال تکمیل می شود

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان 25 تختخوابی امام خمینی (ره) شهرستان نمین تا آخر سال تکمیل و وارد چرخه خدمت به مردم می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رضا کریمی در بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان نمین که با همراهی فرماندار و روسای دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی استان انجام شد با اشاره به اینکه عملیات اجرایی بخش بستری و اطفال این بیمارستان از سال 94 شروع شده است افزود: این بیمارستان تا آخر سالجاری تکمیل و وارد شبکه سلامت و بهداشت شهرستان نمین می شود.

وی با بیان این مطلب که دستگاه سونوگرافی این بیمارستان خریداری شده افزود: از هفته آینده و با راه اندازی کامل بخش سونوگرافی بیمارن نمینی نیازمند مراجعه به مرکز استان نخواهند بود.

نماینده مردم اردبیل،نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با تمهیدات انجام شده سومین دستگاه دیالیز نیز برای استفاده بیماران کلیوی خریداری و در این بیمارستان راه اندای شده است.

کریمی افزود: مرکز درمانی شهر آبی بیگلو نیز با پیشرفت فیزیکی 65 درصدی و در بخش های پزشکی، دندانپزشکی، اطفال، پرستاری، داروخانه تا هفته سلامت پیش رو به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه با اشار به اینکه محل احداث بخش مستقل فوریت های پزشک شهرستان نمین هم به متراژ 120 متر مربع از سوی مسئولان شهرستانی تامین شده است اظهار داشت:برای شروع عملیات این بخش نیز یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار نیاز است که با پیگیری های صورت گرفته در آینده محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.