سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

مردم اصفهان در ادب ولایتمداری پیشگام بود‌ه‌اند

مردم اصفهان در زمینه ولایتمداری پیشگام بودند همان‌طور که در یک روز ۳۷۰ شهید در این شهر تشییع شدو امروز این میراث اصفهان به دست مردم این شهر قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، استاد فلسفه و اخلاق حوزه علمیه در دیدار با اعضای ستاد کنگره نکوداشت آیت‌الله‌ مظاهری گفت: آیت‌الله‌ مظاهری شخصیت اخلاقی و علمی، بسیار قابل توجه و از بزرگان هستند.

آیت‌الله‌ جوادی آملی با بیان اینکه کاری که علما باید بکنند این است که مکتب تشیع را زنده نگه دارند، افزود: آیت‌الله‌ مظاهری مکتب امام حسین (علیه السلام) را زنده نگه داشتند.

وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله مظاهری بسیاری از اساتید و شخصیت‌ها از جمله حضرت امام خمینی (ره) و آیت‌الله بروجردی را درک کردند و آثار ارزشمندی نیز دارند.

آیت‌الله جوادی آملی در ادامه با توجه به ایام اربعین به زیارت اربعین اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین پیام زیارت اربعین ادب ولایتمداری است و مردم اصفهان در این زمینه پیشگام بودند همان‌طور که در یک روز ۳۷۰ شهید در این شهر تشییع شد و امروز این میراث اصفهان به دست مردم این شهر قرار دارد.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام حبیب رضا ارزانی رئیس ستاد کنگره نکوداشت حضرت آیت‌الله‌ مظاهری گزارشی از روند برنامه‌های این کنگره ارائه کرد؛ در این دیدار مسؤولان حوزه علمیه قم، مشاورین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای ستاد برگزاری کنگره حضور داشتند.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.